fbpx
צור קשר!

אוחזים ידיים גם אחרי שנפרדים

קבוצת בוגרות מהחוג לגיל הרך, נפגשו לפני מספר ימים בגן ענבר, בישוב תושייה, בניהולה של רותי אזרד המשמשת כגננת ומדריכה פדגוגית במכללה. מטרת המפגש הייתה להפחית את המתח והחרדה בהן שרויות הבוגרות החוג לקראת תחילת השנה. הבוגרות שובצו כגננות בגנים שונים באזור, וזאת תהיה הפעם הראשונה שיעמדו מול כיתה משלהן בתור גננות מובילות. המדריכות הפדגוגיות, גב' רותי אזרת וגב' דליה סעדון, הכינו מפגש חוייתי, שכלל טיפים, מענה על שאלות, רעיונות לחומרים ועוד והיה מוצלח במיוחד. קבוצת בוגרות מהחוג לגיל הרך, נפגשו למפגש חוויתי בגן ענבר
"לא נפרדים וממשיכים ללוות גם אחרי סיום הלימודים מתוך אמונה כי הבוגרות שלנו צריכות להיות הטובות ביותר. נמשיך ללוות את כולן לדרך צלחה" אומר שי מאמו – ראש תחום הכשרה מעשית.
בשבוע האחרון הסטודנטיות החלו לשתף אותנו בשיבוצים שלהן לקראת שנה הבאה." מספרות דליה ורותי, המדריכות הפדגוגיות בחוג לגיל הרך "סטודנטיות שקיבלו עבודה כגננות משלימות וכמנהלות גן התקשרו אלינו נרגשות וחוששות מהשלב אליו ציפו בשקיקה להיות גננות. החלטנו להיפגש אתן, לענות על שאלותיהן, להרגיע את החששות ולצייד אותן ב'טיפים' לתחילת הדרך החדשה".
"לפני הפגישה אגדנו חומרים פרקטיים והכנו כיבוד קל ליצירת אווירה נינוחה ונעימה. קבוצת בוגרות מהחוג לגיל הרך, נפגשו  למפגש חוויתי בגן ענבר
המפגש היה מרגש במיוחד, הרגיע חששות ונתן להן 'כוח' חדש ביודען שאנו נישאר שם תמיד בשבילן" סיפרה דליה שהדריכה השנה יחד עם רותי.
אחרי הפגישה קיבלנו תגובות מהסטודנטיות:
"היום ממש סידר לי את מה שאני צריכה לעשות לקראת תחילת שנה והימים הראשונים בגן. פתאום השיח כבר לא סביב הגן שאנו מתנסות בו, אלא שיח על הגן שלנו ועל מה שנכון לנו לעשות. היה מענה לשאלות ולחוסר הסדר שהייתי בתוכו."
"שמעתי רעיונות, דעות וגישות על תחומים שונים וזה הוסיף לי. התחומים שנגענו בהם בעיני היו מאוד חשובים והרחיבו לי את הידע לפני כניסתי לתפקיד ניהול גן בפעם הראשונה."
"יום מאוד יעיל. השתדלתן להיות כמה שיותר פרקטיות ומדויקות והצלחתן בכך!"
"נתתן לנו כלים רלוונטיים שיעזרו לנו מאוד תקופת ההסתגלות בגן. כמו כן תודה על אירוח חם ועל המענה לכל שאלותינו. אני יכולה לומר בשם עצמי קודם כל, שהיה פשוט מיוחד ולא מובן מאליו שככה פיניתן לנו זמן וערכתן לנו סדר. כי באמת הקפיצה למים הזו מפחידה… חיזקתן אותנו והכנתן לנו תיקייה עם קבצים מסודרים לבחירה, והייתן קשובות לשאלות. כיוונתן אותנו מאוד כיוון והעברתן את התחושה שאומנם יש מה לעשות אך הכל אפשרי ב"ה."
ד"ר איריס גלילי, ראשת החוג לגיה"ר, הצטרפה לברכות ומאחלת בשם כולן בהצלחה!

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)