fbpx
צור קשר!

הענקת תארים ותעודות ב"קורונה"

הפתעה מרגשת: שליח עד הבית

החודש קיבלו כל הסטודנטיות והסטודנטים שסיימו את לימודיהם לתואר ראשון, תואר שני או תעודת הוראה את התואר או התעודה לביתם באמצעות שליח, בצירוף שי – ערכת קלפים שפיתח מרכז פדגוגיה של חוסן של המכללה. הסיבה לחלוקה הלא-שגרתית היא שלא התקיים בקיץ האחרון טקס הענקת תארים, בשל ההנחיות של המאבק בנגיף הקורונה.

טקס הענקת תארים למסיימי תואר ראשון, תואר שני ותעודת הוראה, יתקיים בע"ה באופן מקוון ביום שלישי, ט"ז במרחשוון תשפ"א (3.11.20) בשעה 20:30. הזמנה לטקס הענקת תארים»»

מכתב תודה מרגש ומושקע במיוחד, נשלח לנשיא המכללה, פרופ' חיים שקד מבוגרת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך בהצטיינות יתירה: "חיים יקר, בהתרגשות ובהפתעה קיבלתי היום את התואר השני עם שליח, כמו שאר חברי לתואר השני וכל בוגרי התארים ותעודות ההוראה. יישר כוח על היוזמה והרעיון להגיש לכל אחד את התואר באופן מכבד עד פתח הבית, אין זה ברור מאליו. מצרפת מכתב הערכה והוקרת תודה. המשיכו לעשות חיל, לטפח את דור המחנכים, המנהלים ואנשי החינוך הבאים! בברכה, נטע ברד".

סטודנטית נוספת הודתה למכללה, על הענקת התואר באופן אישי, בעמוד הפייסבוק שלה: "חודש מאי 2020 מתרגשת לקראת טקס סיום בו יעניקו לבוגרי תואר שני את התארים. קורונה! הטקס נדחה לספטמבר. ספטמבר! הקןרונה לא עוזבת ושוב הטקס נדחה. אוקטובר – הפתעה מחממת את הלב. המכללה חשבה על רעיון יצירתי, שליח (יורם התותח) הגיע עד לפתח דלת ביתנו עם חיוך המסתתר מתחת למסכה והתואר בידו. אומנם לא התקיים טקס עם גלימה וקהל אך בהחלט מחווה מרגשת ויצירתית! ״נמצאים רחוק מרגישים קרוב״ תודה למכללת חמדת הדרום על שנתיים של למידה משמעותית, על מרצים מהשורה הראשונה ועל יחס אנושי ומכיל לאורך כל הדרך!".

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)