fbpx
צור קשר!

אירוע פתיחת שנה של תואר ראשון בנים עם שחקן הכדורסל דורון שפר

בשבוע שעבר (שלישי) התקיים אירוע פתיחת שנה"ל תשע"ה לסטודנטים של תואר ראשון בנים. את הערב ארגנה אגודת הסטודנטים בשיתוף מכללת חמדת הדרום ובעזרת מימון של ההסתדרות הציונית. הערב כלל הרצאה על התפתחות ושינוי של שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר דורון שפר ובו נכחו כ250 סטודנטים.

האירוע נפתח בקבלת פנים מכובדת עם עוגות ושתייה חמה, הצגת חברי האגודה, תפקידיה ומטרותיה במכללה ולאחר מכן נשיא המכללה פרופ' אבי לוי בירך את הסטודנטים לרגל פתיחת שנת הלימודים של נשיא המכללה וראש תכנית הבנים הרב שלמה בנימין מסר דברי תורה מחזקים.

במעמד זה הודו אגודת הסטודנטים, בשם כל הסטודנטים במכללה, לרב ד"ר יעקב קורצוויל על התמיכה, הליווי והסבלנות במשך הלימודים. כמו כן, תודה מיוחדת וזר פרחים הוגש למרינה היקרה שבכל ערב שהבנים לומדים במכללה, דואגת להם לסנדביצ'ים, מסדרת ומארגנת על מנת להנעים לסטודנטים את הלימודים.

בהרצאה, דורון שפר גלל את סיפור חייו, שהוביל אותו מקריירת כדורסל מפוארת לתהליך שבסופו חזר בתשובה. לדבריו, עד היום הוא ממשיך להשתמש בכדורסל כאמצעי לחינוך, התמדה וחינוך לבריאות. לאחר השיחה ותפילת ערבית חיכה לסטודנטים (שוב תודה למרינה) בופה עשיר: קוסקוס, פסטלים, סלטים ושאר דברים טובים.

תודה רבה להסתדרות הציונית שתמכו בהרמת ומימון הערב.

תודות ל: לפרופ' אבי לוי, לדיקן הרב יצחק לוי, לראש המסלול הרב שלמה בנימין, לרכז המסלול הרב ד"ר יעקב קורצוויל, לרב אלחנן אלמקייס למרינה ולשאר החברים שתמיד תומכים מאחורי הקלעים.

תמיד כאן ואיתכם לאורך כל הדרך, אגודת הסטודנטים מסלול בנים,
אביחי ניימן, ישראל בן שיטרית ואבידן אלמסי.

לצפייה בכתבה שהתפרסמה בערוץ 7, לחצו כאן.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)