fbpx
צור קשר!

"אני מאמין בחינוך"- כנס מנהלי החמ"ד תשע"ד מחוז דרום

כנס "מנהלי החמ"ד דרום" התקיים במכללת חמדת הדרום בשיתוף עם המועצה האזורית "שדות נגב", למנהלי בתי הספר היסודיים ועל יסודיים בחינוך הממלכתי דתי, ראשי ישיבות ואולפנות במחוז דרום.

הכנס היווה את המפגש האחרון מתוך שלושה במסגרת הקורס "מפקח ומנהליו" של היחידה להתפתחות מקצועית במכללה ובשיתוף הנהלת החמ"ד במטרה לקדם את מערכת החינוך בכלל ופיתוחם המקצועי של מנהלי בית הספר בפרט תוך למידת תכנים ייחודיים לחינוך הממלכתי דתי.

הכנס נפתח בברכות מאת פרופ' אבי לוי נשיא המכללה, מר תמיר עידן ראש המועצה האזורית שדות נגב, גב' עמירה חיים מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך וד"ר אורלי קולודני העומדת בראש היחידה להתפתחות מקצועית.הכנס לווה בשירים וריקודים שבוצעו על ידי מקהלת הילדים הייצוגית של העיר אשקלון "פרחי אשקלון", אלה שרו שירים ומחרוזות אשר ריגשו את הקהל והנעימו את הכנס.

לאחר מכן נשא דבריו גד דעי מ"מ מזכ"ל הסתדרות המורים, והרב ד"ר אברהם ליפשיץ ראש מינהל החמ"ד העביר שיחה בנושא "החמ"ד לאן?" תוך התייחסות לאקטואליה, לחטיפת שלושת הנערים ולחינוך במצב העכשווי.

לאחר מכן נערכה ארוחת צהריים משובחת לכל באי הכנס ב"מרכז סוזן" ובסיומה חזרו המשתתפים למליאה לשיחתו של מר מאיר סבג המפקח על החינוך הדתי במחוז דרום.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)