fbpx
צור קשר!

בימת חמדת-חדשנות פורצת דרך

מר דולב ליפיץ, יזם ושותף בהקמתן של למעלה מ-200 חברות סטארט-אפ, התארח אצלנו בבימת חמדת. הוא קובע: "בתור מורות לעתיד אתן אמורות לפתוח את הראש ולחשוף את הילדים לחזית הידע הבינלאומית."

מר דולב ליפיץ, איש היי-טק שביצע אקזיט בסך מליארד דולר, דיבר עם הבנות על חדשנות פורצת דרך ועל היכולת להוביל את דור המחר לשיאים חדשים. מר דולב ליפיץ חזר והדגיש שרק המעז מנצח. עם זאת, הוא ציין, כי הדרך להצלחה רצופה בלא מעט כישלונות.

בישראל יש מאגר עצום של רעיונות ומיזמים וחשוב לעודד את פיתוחם ולנסות לפתוח את הראש. מצד אחד, לא לפחד לחלום ומצד שני להתכונן מראש, להציב מטרות ויעדים להצלחה ולהכיר בסיכונים ובדרך הארוכה. "בתור מורות בהווה ובעתיד", אומר ליפיץ, "תיפגשו כל יום עם מחוללי החדשנות העתידיים. זה צריך להתחיל מהגן מארגז החול ומהמשחק בלגו. אתן אמורות לפתוח את הראש ולחשוף את הילדים לחזית הידע. לכן אני רואה בזה הרבה כבוד להרצות ולשתף אתכן בחוויה שלי. בסוף אתן אלו שנפגשות עם קהל היעד, מלמדות אותם כישורי חיים וחושפות אותם לחדשנות."

ההרצאה הייתה מרתקת במיוחד, עם שילובים של הומור וסיפורים אישיים של מר ליפיץ, ולבסוף קיבלו הבנות טיפים וחיזוקים לעבודתן; "לעולם אל תאבדו את קדושת הסקרנות (איינשטיין). הדבר הכי מדהים שיש לנו זה ההון האנושי. זה נמצא בידיים שלכן. יש לכן הרבה דברים לחנך וללמד, אבל אתם המתווכות לעולם החדשנות העשייתי. קהל היעד נמצא בידיים שלכן."

פרופ' שאול קרקובר, נשיא המכללה, שהמליץ על הזמנתו של מר ליפיץ אמר: "הרמה הגבוהה של החדשנות המדעית כיום, מחייבת את הסטודנטיות לחינוך להכשיר את עצמן ברמה הגבוהה ביותר. רק כך יוכלו לבנות ולחנך את הדור הצעיר להמשיך ולקדם את מדינת ישראל להוביל את העולם כולו לחדשנות ולחידושים ברמה בינלאומית מעבר למה שהושג עד היום".

 

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)