fbpx
צור קשר!

ביקור המועצה האקדמית וחברי העמותה במכללה

ביום שלישי, יט' כסליו 17.12.19, התכנסה המועצה האקדמית של המכללה. המועצה האקדמית היא הרשות האקדמית העליונה של המכללה, העוסקת בטיפוח מצוינות מדעית, מחקרית והוראתית. תחומי עיסוקה כוללים את כל ההיבטים האקדמיים של העשייה החינוכית של המכללה.
במועצה חברים חוקרים בעלי שם ממגוון אוניברסיטאות לצד חברי סגל מהמכללה. בראש המועצה עומדת כעת פרופ' זהבית גרוס מבית הספר לחינוך של אוניברסיטת בר-אילן. בדברים שנשאה עם כניסתה לתפקידה הביעה הערכה רבה למכללה ואמון בהצלחתה.
על סדר יומה של המועצה עמדו שלושה נושאים עיקריים: תוכניות לימודים חדשות, תקנון חדש לקידום בדרגות האקדמיות ופעילות מחקרית המתקיימת במכללה. המועצה שמעה סקירה על הנעשה במכללה בשנת הלימודים תש"ף, וקיבלה שורה של החלטות.

היכרות של חברי העמותה עם חיי המכללה

בהמשך היום הגיעו חברי עמותת המכללה למפגש היכרות עם המכללה. המפגש החל בארוחת צהריים משותפת לחברי העמותה, חברי המועצה האקדמית, וחברי הנהלת המכללה, כדי לאפשר היכרות הדדית בין הגופים השונים המופקדים על פעילותה של המכללה. לאחר מכן ביקרו חברי העמותה במרכז הסימולציות שלנו, שם צפו בסימולציה של החוג לגיל הרך ושמעו על היחידה ללימודי חוץ. המשך הביקור היה בבניין לשם, ובעיקר בספרייה החדשה, שתיפתח בקרוב בקומה השלישית של הבניין. לאחר מכן שמעו על המעורבות של המכללה בקהילה ונפגשו לשיח עם קבוצה מגוונת של סטודנטיות וסטודנטים. בסיכום המפגש ביקש יו"ר העמותה, הרב יצחק לוי, לקיים מפגש כזה באופן קבוע אחת לשנה.

ועדת מינויים

 בנוסף, התכנסה ועדת המינויים של המכללה, בראשותו של נשיא המכללה לשעבר, פרופ' שאול קרקובר. הוועדה מעניקה דרגות אקדמיות המבטאות הערכה לעשייה מחקרית ולהוראה איכותית. העשייה המחקרית באה לידי ביטוי בעיקר בפרסום מאמרים והרצאות בכנסים בארץ ובעולם.
אנו שמחים לברך את המרצות והמרצים שקיבלו דרגת מרצה: ד"ר אושרי נעמני וד"ר עירית חלילי-רוטמן מהחוג למדעים; ד"ר נאוה גוטמן מהחוג למקרא; וד"ר זהורית דדון-גולן מהחוג לחינוך.
יגעת ומצאת – תאמין!

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)