fbpx
צור קשר!

ביקור ממנהלת האגף להכשרת מורים במשרד החינוך

השבוע התארחו במכללה מנהלות האגף להכשרת מורים במשרד החינוך: איריס וולף, מנהלת אגף בכיר להכשרה והתמחות; ד"ר לילי רוסו, מנהלת אגף הכשרה אקדמית וקשרי מל"ג ות"ת; וד"ר גלי נהרי, ממונה אגף התמחות.
מנהלות האגף להכשרת מורים מגיעות למכללהבמהלך הביקור ראש המכללה, ד"ר חיים שקד, הציג בפניהן את צמיחת המכללה ואת המשנה החינוכית המכללתית של פדגוגיה של חוסן. במהלך המפגש נערך דיון בנושא "מהו חוסן? – היכולת להתמודד עם אתגרים ולפעול להשגת יעדים אישיים לאורך החיים" וכן, "מהי פדגוגיה של חוסן? – נישה הרואה את הגברת החוסן של התלמיד כחלק מתפקידו של המורה בתוך תהליכי הוראה ולמידה".

דיון בנושאי תוכניות אקדמיה עיר ואקדמיה מועצה

ד"ר דני ניקריטין, ראש החוג לחינוך ושי מאמו, רכז התנסות בהוראה סיפרו לנוכחים על תכניות אקדמיה-עיר הפועלת בנתיבות ואקדמיה-מועצה הפועלת ב מועצה אזורית שדות נגב. הם הראו כיצד שיתוף הפעולה עם בתי הספר הוכח כחשוב ויעיל להתפתחות התלמידים וכי האינטראקציה עם מוסדות החינוך הללו תרמה את תרומה לשני הצדדים.  בנוסף, פרשו בפני הנוכחים את התפיסות העדכניות במכללה לגבי התנסות והתמחות בהוראה, תוך שהן שומעות לא רק חברי סגל ומדריכים פדגוגיים, אלא גם סטודנטיות ואף שותפים שלנו מבתי ספר בנתיבות ובשדות נגב.

כמו כן, ד"ר אתי גואטה, ראשת היחידה לכניסה להוראה וד"ר כוכי פרג'ון רכזת התמחות בהוראה, הרצו בפני המשתתפים בעניין התמחות וכניסה לעולם ההוראה.

האורחות גילו עניין רב בנעשה במכללה, הביעו את הערכתן, והבטיחו לבוא פעמים נוספות בעתיד.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)