fbpx
צור קשר!

ההרשמה לשנת תשפ"ב החלה! הכירו את תוכניות הלימוד

תוכניות הלימוד במכללה

האקדמית חמדת מציעה מגוון של תכניות לימוד בתנאים נוחים וברמה אקדמית גבוהה, עם מערך מלגות נרחב וליווי מקצועי. אנחנו שמחים לשתף אתכם ולו אף בחלק מהתכניות וההטבות (שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי כמקובל):

 

תואר ראשון B.Ed. בהפרדה לנשים ולגברים:

המכללה מכשירה מורים ומורות שיעבירו לתלמידיהם את הישגי המדע והרוח יחד עם הנחלת ערכי המורשת היהודית, מהגיל הרך ועד בית הספר העל-יסודי. תחומי ההכשרה כוללים מדעים, מתמטיקה, ואנגלית כמקצועות מועדפים, וכן מקרא, תושב"ע וספרות. כל אלו יחד עם ההכשרה לטיפול בילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים בחוג לחינוך מיוחד. ימי הלימוד מרוכזים ליומיים בלבד + קורסים מקוונים. לנרשמים מגיע שנה ראשונה חינם (בכפוף לתקנון משרד הביטחון), ולאלו שנרשמים להתמחות במקצוע מועדף, אנו מעניקים מלגה עד 5,000 ₪ ומלגות נסיעות עד 1,000 ₪ למגיעים מאזורים רחוקים. בנוסף קיים עוד מערך נרחב של מלגות, המתעדכן מעת לעת באתר המכללה.

התכנית למצוינים ומצוינות בתואר ראשון:

תכנית אטרקטיבית במיוחד הכוללת לימודים חינם, סל חיזוקים מורחב, סיום לימודים ב-3 שנים (במקום 4) ואפשרות להמשיך מיד לתואר שני. זוהי תכנית מבוקשת לבעלי תעודת בגרות טובה מאד.

תואר שני:

המסלול מציע תארים שניים (M.Ed.) מבוקשים ויוקרתיים בשלושה תחומים ובשנה אחת בקמפוס: ניהול וארגון מערכות חינוך, החינוך המדעי/מתמטי, ותרבות יהודית בזיקתה לתנ"ך. גם בתואר השני יש לנו מגוון הטבות לזכאים והחזר שכ"ל בכפוף לתקנון משרד החינוך.

הסבת אקדמאים להוראה:

ניתן לעשות הסבת מקצוע למסלולים מגיל הרך ועד בית הספר העל-יסודי. הלימודים מתפרשים על פני יומיים בשבוע. המכללה דואגת להתאים את המסלולים לאנשים שרוצים לשלב עבודה ולימודים בו זמנית וגם כאן אנו מעניקים מלגה על סך 1,500 ₪ למקצועות מועדפים.

השלמה לתואר ראשון:

השלמה לתואר ראשןו היא תכנית שתופסת תאוצה בשנים האחרונות. מאות מורות ומורים בעלי תעודת מורה בכיר מוסמך, בוגרי סמינרים, מבקשים להשלים את תעודת ההוראה בלימודי תואר ראשון. המכללה החליטה לסייע לאותם משלימים במלגה של עד 2,000 ₪ ומלגת נסיעות של עד 1,000 ₪ למגיעים מאזורים רחוקים.

מכינה קדם אקדמית:

רוצה להיות מורה או גננת אבל הציונים בתעודת הבגרות לא עוברים את תנאי הקבלה? המכינה היא ההזדמנות שלך להוכיח את עצמך. המכינה מיועדת לכל בת שציוני הבגרות הם מתחת לסף הקבלה הרגיל. למכינה מספר יתרונות: סיוע בשכ"ל ומלגות קיום למשוחררי צה"ל ושירות לאומי, ליווי אישי חינם באווירה תורנית וייחודית ועוד..

 

ההרשמה לשנת תשפ"ב החלה!

הזדרזו להירשם והבטיחו את מקומכם/ן! הסדירו את ההרשמה עכשיו, לפרטים התקשרו 5280* או שלחו מייל rishum@hemdat.ac.il

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)