אנדרדוס בהופעה
אנדרדוס בהופעהבלומברג תקשורת

"המחויבות של רות לעם ישראל היא מראה לכל אחד מאיתנו"

רגע לפני ההופעה של אנדרדוס וחתימת היום הפתוח, פרופ' שאול קרקובר נשיא מכללת חמדת הדרום אמר את הדברים לסטודנטים ולמתעניינים. עוד הוסיף: "יש לכם אחריות עתידית לעם כולו"

יותר מ-500 בנות ובנים השתתפו היום באירועי יום הסטודנט שנערך יחד עם היום הפתוח במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום ליד נתיבות. במהלך היום החגיגי שעמד בסימן חג השבועות, התקיימו ברחבי הקמפוס סדנאות שזירת פרחים, הרצאות סטיילינג של הסטייליסטית לי-אור סטביסקי, דוכני מכירה ועוד, כאשר במרכזו התקיימה הופעה של אנדרדוס 2.

נשיא המכללה, פרופ' שאול קרקובר: "אחד הדברים המרכזיים בשבועות הוא מתן תורה, מעמד מרשים ומכובד. מעם ללא מחויבות ועם מעט מצוות, אמרנו 'נעשה ונשמע' וקיבלנו על עצמנו את התורה כולה. זו מחויבות אדירה, המזוהה גם עם המחויבות של רות, ולכן אף קוראים את המגילה בחג. רות לקחה על עצמה שינוי אדיר וזכתה שממנה תצמח שושלת דוד. כמורים לעתיד רות שמה מראה לכולנו, זהו שינוי שאנו צריכים להפנים וללמוד ממנו. להבין שהבחירה במקצוע ההוראה היא בחירה בעלת אחריות רבה, כי יש בידכם הכוח לגדל את הדור הבא, ולהנחיל ערכים לעם ישראל כולו".

מנכ"ל המכללה, קובי ויצמן: "החלטנו הפעם לעגן משאבים ולשלב בין יום סטודנט ליום הפתוח למתעניינים. השילוב יוצר יום שהוא משמעותי הן לסטודנטים ולסטודנטיות שלומדים היום במכללה, שמרגישים את המשפחתיות והקשר למקום, והן למתעניינים שמגיעים לחוות את ההווי, יפגשו חברים וחברות שלומדים כאן ויראו כאן את מקומם הטבעי. בכל הארץ יש חוסר גדול במורים מקצועיים, ובדרום במיוחד, ואנחנו נותנים את המענה המקצועי. כמכללה דתית יחידה שנמצאת במרחב הדרומי, ומחנכת את רוב המורים של החמ"ד בדרום, אנו קוראים לכם להיות שותפים בשליחות".

יו"ר אגודת הסטודנטיות, אשרת עמר: "שיתוף הפעולה שנעשה בין האגודה להנהלת המכללה, הניב יום מדהים שחווינו בפעם הראשונה במכללה. אנו נמשיך לפעול בכוחות משותפים למען הסטודנטים והסטודנטיות".

המכללה שמאמינה בשאיפה להתקדמות ולהצלחה, מעניקה מלגות של יותר מ-9000 ש"ח למסלולים ייחודיים על מנת לעודד סטודנטים לבוא למקצועות כמו אנגלית ומתמטיקה. אחת מהתכניות הרבות שהוצגו ביום הפתוח היא תכנית רג"ב – ראש גדול בהוראה, שמיועדת לסטודנטים וסטודנטיות מצטיינים, בה הם מקבלים מלגת שכר לימוד מלאה ועושים את התואר ואת תעודת ההוראה ב-3 שנים בלב