fbpx
צור קשר!

הכנס ללימודי תואר שני במכללת חמדת הדרום

ביום שלישי, ה' באב, 21.7.15, התקיים הכנס ללימודי תואר שני במסלולים חינוך מדעי, ניהול וארגון והתרבות היהודית בזיקתה אל התנ"ך במכללת חמדת הדרום.

222

את הכנס פתח פרופ' אבי לוי, נשיא המכללה ובדבריו אמר כי בלימודי תואר שני ישנם הרבה אתגרים, לומדים כיצד להתמודד עם כיתה בצורה שונה ובעזרת כלים חדשניים יותר. "זהו שלב מכריע בחיים, עליית מדרגה הכרחית והיא חלק משלבי ההתפתחות של כל מחנך במדינת ישראל. אנו מקבלים אתכם בברכה. הבוגרות שלנו יעידו על האווירה החמימה והתומכת אצלנו ועל ה"מוזיקה" מסביב ללימודים שמזמינה ללמוד פה איתנו"

דר' אסתר אפללו, ראש ביה"ס לתואר שני וראש התכנית לחינוך מדעי, בירכה את המועמדים ואמרה כי לימודי תואר שני הם צומת חשובה ויש לשקול אותה היטב. דר' אפללו הסבירה על לימודי התואר השני במכללה ועל המסלולים השונים, תוך התייחסות להבדלים בין לימודי התואר הראשון ללימודי התואר השני.

 

111דר' זוהר טל, ראש התכנית לניהול וארגון מערכות חינוך, נתן טעימה בנושא המנהיגות, אחד הנושאים אותו ילמדו במהלך התואר. במהלך הרצאתו סיפר כי איכות המנהיגים וצמיחתם תלויה בשני דברים. הראשון הוא האינטראקציה בין ההורים והילדים במהלך השנים הראשונות לחיים. השני הוא תהליך ההתפתחות מאז הילדות ועד היום והאינטראקציה עם המורים, ההורים והמחנכים. כיום מבינים שעל מנת להניע את האנשים יש צורך "לגעת" בהם ברמה הרגשית. את הדברים הללו ילמדו הסטודנטים והסטודנטיות בתכנית במהלך לימודי התואר השני במכללה.

דר' אביגדור שנאן, ראש התכנית לתרבות היהודית בזיקתה אל התנ"ך והוראתה, הציג את התכנית. בהרצאתו, ציין כי למרות שבתנ"ך יש פחות מילים מספרי הארי פוטר, הוא השפיע בצורה משמעותית ביותר על העולם. הוא התייחס אל ההשפעה של התנ"ך בספרות ובחינוך. לפיו, מטרת התכנית היא להראות את הקשרים בין הדברים שהתפתחו במהלך הדורות, מתחילת ההיסטוריה ועד היום.

333

הנוכחות והנוכחים בכנס ללימודי תואר שני זכו בהטבה ייחודית בהרשמה לשנת הלימודים.

אנו מברכים אתכם בדרככם החדשה ומזמינים אתכם להיות חלק ממשפחת חמדת הדרום.

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)