fbpx
צור קשר!

טיפוח חוסן בקרב מנהלי העתיד

 
לראשונה השנה, נכחו פרחי הניהול של תכנית הכשרת המנהלים פיזית במכללה בשדות נגב, והשתתפו בטקס סיום שנה שהתקיים אתמול במכללה בסימן "הלעולם חוסן? טיפוח חוסן בקרב מנהלי העתיד".
בטקס נכחו פרחי הניהול מחזור ג' המסיימים שנה וגם בוגרי התכנית מחזור ב'.
המפגש בין שני המחזורים תרם לתחושת שייכות ולהבניית שותפויות בין עמיתים לתפקיד בהווה ובעתיד.
פרופ' חיים שקד, נשיא האקדמית חמדת, שגם מרצה בתכנית ומל ווה אותה מקרוב, זו השנה השלישית, התרגש לארח את מנהיגי החינוך בחמ"ד בהווה ובעתיד' הודה לראש התכנית, ד"ר ציפי בבצ'יק, ועודד את פרחי הניהול לגשת למכרזים.
גב' שוש נגר, ראש החמ"ד ברכה מרחוק בזום את הפרחים היוצאים לדרך הניהול, עודדה אותם לגשת למכרזי הניהול המתקיימים בימים אלו ממש ונטעה בהם תחושת שליחות ומסוגלות להיכנס לתפקיד ללא פחד, "עלה למעלה עלה כי כח עז בך" סיימה את דבריה בתפילתו של הרב קוק.
צוות מכון אבני ראשה, מר אשל קליינהאוז וגב' פלורי ודרוביק כיבדו את הטקס בנוכחותם, ושמחו אף הם לפגוש את קבוצת הלומדים מקרוב.
גב' ציפי הרפנס, מנהלת תיכון אמי"ת טכנולוגי באר שבע הרצתה בפני מנהלי עתיד על חוסן ניהולי רגשי ומקצועי וסיפרה בהומור ובתיאטרליות אודות השנים הראשונות שלה בניהול בית ספר מורכב ומאתגר.
פרחי הניהול סיכמו את השנה, ברכו והודו לצוות התכנית ולמדריכי ההתנסות על שנה מדהימה!!
על פיתוח מקצועי ואישי משמעותי שעברו לאורך מסע ההכשרה.
אחד הפרחים ציין כי: " מעולם, אבל מעולם לא היה לי קורס, השתלמות או לימודים לתואר ראשון או שני שלקחתי מהם משהו איתי, הלאה לעבודה היום יומית עם התלמידים. הכל נשאר במחברות הבחינה והעלה אבק.
השנה הזו העצימה אותי ברמות אחרות".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)