fbpx
צור קשר!

המחנכת האולטימטיבית- מירי אמיתי הי"ד

כמידי שנה, התקיים השבוע במכללה טקס זיכרון לציון יום השנה להירצחה של מירי אמיתי הי"ד. מירי בוגרת המכללה, מורה ואשת חינוך נרצחה בפיגוע "אוטובוס הילדים" בכפר דרום בכ"א חשוון תשס"א. אמיתי הייתה בת 35 בהירצחה, הותירה הורים, אחים ואחיות, בעל וארבעה ילדים.

אליעזר אמיתי בעלה, סיפר בטקס: "אל תחשבו שזה משהו בלתי ניתן להשגה, כולנו יכולים להגיע לדרגה של מירי ז"ל ושל אמהות האומה- שרה, רבקה, רחל ולאה. זה מציאותי בסופו של דברים כולן היו בעלות מידות, לא מספרים לנו כמה ש"ס הן הספיקו ללמוד בחייהן, איזה אורך חצאית הן לבשן.. הם היו בעלות מידות וזה מה שהצעיד את עם ישראל."

בנוסף, סיפר על המיוחדות של מירי כמורה שאהבה את המקצוע, שהייתה קשורה למכללת חמדת הדרום גם חמש שנים לאחר שסיימה את לימודיה ומגיעה על מנת להתייעץ, לשאול. מירי ראתה רק את הטוב בתלמידים, לא התמקדה בקושי, בחסר…תמיד מצאה את המילה הטובה והמעודדת.
מירי היתה מתרגלת את מערכי השיעור על הילדים בבית, היתה מגיעה מוכנה לשיעורים וכל שיעור היה חדש בעיניה. לדוג' כלימדה על משפט שלמה היא לקחה את הבגדים שלי מהבית ובכיתה התחפשו הילדים, לשופט, סנגור וקטגור ודימו את המשפט. היתה המחשה בשיעור וכך התלמיד קולט את החומר בצורה המיטבית.

נשיא המכללה פרופ' אבי לוי ציין בדבריו כי "מירי הייתה המחנכת האולטימטיבית וזו הסיבה שאנו מקפידים להעלות את דמותה ומעשיה כדי לתת לכן תחושה שיש למה לשאוף. אילו מירי לא הייתה נהרגת היא הייתה איתנו כיום כמנהלת או כמדריכה פדגוגית נערצת, כי היו לה את כל התכונות שנדרש ממנהיגה. היא הייתה המחנכת הטיפוסית ולא רק בפן המקצועי אלא בעיקר בפן האישיותי הייחודי שלה.

זה המקום לומר יישר כח לסטודנטיות שקיבלו מלגה מהקרן ע"ש מירי אמיתי על הצטיינות אקדמית וחברתית:

  • גיתית פוקס- על הצטיינות בהתנסות מעשית.
  • נחמני ספיר- על פעילות התנדבותית במהלך מבצע צוק איתן.
  • כהן רוויה- על השקעה מיוחדת בלימודים ורצון עז להצליח.
  • גבאי יפית- על תרומה ערכית למכללה ולשמה הטוב.
  • בונפד אנאל- על הצטיינות בהגשת עבודה סמינריונית.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)