fbpx
צור קשר!

הצגת עבודות הגמר לתואר שני

ביום שלישי האחרון (,16.6.2015 כט' בסיון) התקיים כנס הצגת עבודות הגמר של תלמידי התואר השני בחמדת הדרום.  כנס זה מתקיים בכל שנה ביום האחרון של שנת לימודי התואר השני. ביום חגיגי זה השתתפו תלמידי התואר השני מכל התכניות- מתכנית החינוך המדעי, מהתכנית בניהול וארגון ומתכנית התרבות היהודית.

את הכנס פתחו בברכות נשיא המכללה פרופ' אבי לוי וראש בית הספר לתואר שני, ד"ר אסתר אפללו. הרצאת האורח הייתה של פרופ' נחמיאס, שופט בדימוס שנתן הרצאה מרתקת על היבטים משפטיים מוסריים וחינוכיים בהפעלת שיקולי הדעת של עובדי חינוך. לאחריו הציגו שלושה מנציגי הסטודנטים את עבודות המחקר שלהם במליאה.
במושב הפוסטרים הציגו סטודנטים רבים פוסטרים מרשימים המסכמים את עבודות הגמר שלהם.

ד"ר אסתר אפללו פנתה בדבריה לתלמידי שנה ב שסיימו את לימודיהם "…תלמידי שנה ב' מכל התכניות, היום הזה הוא בעיקר לכבודכם, יום הלימודים האחרון שלכם במסע הזה שכל אחד ואחת כאן עברו. הדרך לא הייתה פשוטה. רובכם שילבתם עבודה במשרה מלאה וטיפול במשפחה עם לימודים די תובעניים… מחכה לכם עוד קיץ עמוס, בעיקר בסיום כתיבת עבודות הגמר, אבל בקיץ הבא יהיה יותר קל, אז אולי תוכלו באמת להתפנות לחשוב על כל התהליך שעברתם, החוויות שצברתם בשנתיים האלה.. אני מקווה שתרגישו שצמחתם, שאתם במקום אחר מזה שהייתם בו לפני שנתיים. אם אכן כך תרגישו, תדעו שלמקום הזה הגעתם בעיקר בזכות עצמכם, בזכות ההתמדה והנחישות שלכם וגם, במידה מסוימת, בזכות האכסניה, בזכות בית הספר לתואר שני של חמדת הדרום…"

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)