fbpx
צור קשר!

התנהלות המכללה לאור ההנחיות החדשות

שלום לכולם,

המאבק בנגיף הקורונה עולה מדרגה ומחייב אותנו להתנהלות שונה.

בהתאם להוראות החדשות של משרד הבריאות, להלן ההנחיות לגבי פעילות המכללה בתקופה הקרובה:

  • הוראה ולמידה – החל מעתה ועד הודעה חדשה לא תתקיים הוראה פרונטלית במכללה, וכל הלמידה תהפוך למקוונת. הלמידה המקוונת תתקיים בשתי דרכים: סינכרונית וא-סינכרונית. בלמידה סינכרונית המרצה והסטודנטים נוכחים בשיעור המקוון באותו הזמן, ובלמידה א-סינכרונית הלמידה נעשית באמצעות חומרי קריאה ומטלות המועלים לאתר הקורס. מרבית הלמידה תהיה א-סינכרונית. כאשר יתקיימו שיעורים של למידה סינכרונית, הם יהיו ללא חובת נוכחות, ותהיה אפשרות להשלימם על ידי צפייה בשיעור המוקלט.
  • בחינות – החל מעתה ועד הודעה חדשה לא תתקיימנה בחינות במכללה. לפיכך כל בחינה שתוכננה לתקופה הקרובה תוחלף במטלת בית, שתתבסס על הבנת החומר ויישומו.
  • התנסות בהוראה – ההתנסות בגני הילדים נמשכת כרגיל כל זמן שהגנים פועלים. במידה והגנים ייסגרו נפרסם הנחיות חדשות. ההתנסות בבתי הספר תתקיים במתכונת חלופית, שתפורסם בע"ה בקרוב.
  • מנהלה – עבודת המנהלה נמשכת לעת עתה כרגיל.

 

בתקופה האחרונה השקענו מאמץ רב בהיערכות למקרה של סגירת המכללה, ועל כן אנו מוכנים למצב החדש. עם זאת, אנו עומדים בפני אתגר יוצא דופן. נא התאזרו באורך רוח וקבלו בהבנה קשיים אם יתעוררו.
מטבע הדברים, מעורר המצב החדש שאלות רבות. מייל זה מביא את עיקרי הדברים, אך תתפרסמנה הנחיות נוספות. נא עקבו אחר ההודעות שתשלחנה אליכם באמצעות המייל והאפליקציה של המכללה, ושתתפרסמנה בדף הפייסבוק של המכללה ובאתר האינטרנט שלה.
חרתנו על דגלנו את הפדגוגיה של חוסן, וברוח זו התכוננו למציאות הייחודית שנוצרה. אנו בטוחים בכוחות שיש לנו, המאפשרים לנו לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו, ונעשה הכל כדי לסייע לכל באי המכללה להתמודד עם המציאות החדשה.
אנו מאמינים באמונה שלמה שרופא כל בשר יסיר מחלה מקרבנו, ויברך את כולנו בבריאות שלמה.

בברכה,
פרופ' חיים שקד
נשיא המכללה

קישורים שימושיים:

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)