fbpx
צור קשר!

חלוקת מלגות – לזכרה של מירי אמיתי ז"ל

כמידי שנה, זו השנה ה-19, התקיימה ביום שני ד' בכסליו (2.12.19) בקמפוס המכללה האזכרה השנתית וטקס חלוקת מלגות  לזכרה של מירי אמיתי הי"ד. מירי בוגרת המכללה, מורה ואשת חינוך נרצחה בפיגוע "אוטובוס הילדים" בכפר דרום בכ"ב חשוון תשס"א. מירי הייתה מורה נערצת, בת 35 בהירצחה, הותירה הורים, אחים ואחיות, בעל וארבעה ילדים.

את הטקס השנה, הנחה רב המכללה, הרב שמעון אמור, אשר הכיר את מירי באופן אישי. דבריו היו נרגשים וחשפו את הסטודנטיות לעולמה הרוחני והחינוכי של מירי.

 

ראש המכללה ד"ר חיים שקד הזכיר בדבריו את הספר שהפיקה משפחתה של מירי לזכרה: "הסידור של מירי", ספר המבוסס על סידור התפילה של מירי, שבו נמצאו הערות בכתב ידה ופרק תפילות. הספר מכיל תמונות ודברי זיכרון למירי, ועיקרו הסברים לילדים אודות היהדות, המצוות, התפילות והסידור, הסברים המשולבים בסיפורים מחייה של מירי. ד"ר שקד סיים את דבריו בשיר: "אלוקי, שמע תחינתי, והסר מחיצות מנשמתי. עזור לי לנסוך את התפילה, על עולם של חומר ועשייה, וגם כשבאים ייסורים, לחוש באהבתך, אלוקים".

מאיה אוחנה-מורנו, העבירה לסטודנטיות שיעור מרתק בנושא: "אשת עובדיה – אמונה בצל משבר", תוך חיבור מאלף לדמותה של מירי באמצעות מדרשים, מקורות במקרא וקווים לדמותה.

לייזר אמיתי, מי שהיה בעלה עד להירצחה, סיפר בטקס על אישיותה המיוחדת של מירי תוך מתן דגש על היותה "בשר ודם" ככל המשתתפים בכנס, היא למדה והתחנכה במוסדות חינוך רגילים, חייה חיים רגילים אבל היא הייתה מחנכת מדהימה שכל שיעור ושיעור שלה היה כשיעור לדוגמה, השקעה אין סופית. היה חשוב לה להמחיש לתלמידיה את החומר הנלמד ולהעניק להם חווית לימודים משמעותית. מירי ראתה רק את הטוב בתלמידים, לא התמקדה בקושי, בחסר ותמיד מצאה את המילה הטובה והמעודדת. מלאה באהבה וחסד ולא מבקרת איש.

חלוקת מלגות

לייזר בחר, בהחלטה משותפת עם נשיא המכללה לשעבר, פרופ' אבי לוי, להנציח את זכרה של מירי ז"ל במכללת חמדת הדרום, ע"י הענקת מלגות לסטודנטיות מצטיינות:

 

על עשייה מיוחדת והכרת הטוב: אוראל כהן

על השקעה מתמדת ורצון להתפתח מקצועית: שלומית לוי

על הצטיינות לימודית: שילת טרבלסי 

על הצטיינות בהגשת עבודה סמינריונית: אפרת פדידה

על הצטיינות בהתנסות מעשית: הודיה דוד ושילת אדרי

ד"ר קולודני אורלי, דיקנית הסטודנטיות, שארגנה את הטקס, חילקה את המלגות ביחד עם בתה של מירי, הילה אלול (שאף זכתה להיות בוגרת חמדת הדרום וכיום עוסקת בחינוך), בהתרגשות רבה תוך מתן הסבר ופירוט על הצטיינותן של כל זוכה וזוכה והחיבור לפועלה של מירי בעשייתה החינוכית. בני המשפחה, התרגשו מאוד למשמע הדברים במהלך כל הטקס ובירכו את המלגאיות, להמשיך להצטיין ולעסוק בעשייה חינוכית מבורכת לטובת כלל עם ישראל.

בסיום הכנס הודתה ד"ר קולודני בשם הנהלת מכללת חמדת הדרום, סגל ההוראה והסטודנטיות על כל "הכרת הטוב" ועל המלגות הנוספות שתרם לייזר לסטודנטיות בעלות קשיים שונים וציינה כי כולם כאחד מוקירים ומעריכים את לייזר אמיתי אבי המשפחה, על נדיבות לבו, וכי אנו מאחלים לו ולבני ביתו עוד הרבה שנים טובות של עשייה, שפע ברכה ובריאות.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)