fbpx
צור קשר!

חסד ונתינה לזכר מירי אמיתי הי"ד

האקדמית חמדת קיימה פעילות לזכרה של מירי אמיתי הי"ד בוגרת המכללה, מורה ואשת חינוך אשר נרצחה בפיגוע "אוטובוס הילדים" לפני 21 שנים, בכפר דרום בכ"ב בחשוון תשס"א.

מדיי שנה פועלת המכללה להנציח את זכרה של מירי ז"ל בדרכים שונות. השנה בחרה המכללה בפעילות בסימן חסד ונתינה בהשתתפות כ-200 תלמידות בתי ספר משדות נגב, נתיבות ושדרות מכיתות ה'-ו'. יום הפעילות נפתח בדברים של נשיא המכללה פרופ' חיים שקד ושל לייזר אמיתי, בעלה של מירי. לאחר מכן התקיימה פעילות משחקית וערכית בתחנות בהנחיית הסטודנטיות של תכנית רג"ב, תכנית המצוינות במכללה. הפעילות התקיימה מטעם המכון לפדגוגיה של חוסן באקדמית חמדת בראשות ד"ר דניאל ניקרטין וד"ר שי מאמו ורכזת השותפויות אורלי אוחיון.  

ד"ר דניאל ניקרטין ציין: "בימים אלה אנו יוצאים מתקופה ארוכה של הסתגרות והתבודדות. אנו שמחים שלזכרה של מורה כה מופלאה קיימנו פעילות שמחזקת את המפגש האנושי, הבינאישי ורוח הנתינה".

פרופ' חיים שקד, נשיא האקדמית חמדת סיכם: "מירי אמיתי ז"ל הייתה מורה ואשת חינוך מעוררת השראה. מדי שנה זוכה האקדמית חמדת להתייחד עם זכרה על מנת ללמוד ממידותיה. אנו מודים למשפחתה על שיתוף הפעולה רב השנים".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)