fbpx
צור קשר!

טיש מבראשית במכללה – בהתחברות לפרוייקטים חינוכיים וחברתיים חשובים

בחודש האחרון נערכו במכללה ערבי "טיש" קסומים ומיוחדים בימי חמישי בערב. תכנית הטיש בכל שבוע ושבוע במדרשת מבראשית שבמכללה מכילה תכנית עשירה בתוכן רוחני סביב פרשת השבוע, במופעים של שירה ונגינה ובטעימות ממעדני השבת [חמין וכד'].
ביום חמישי ז' בכסלו הוקדש הטיש להצדעה לתכנית "עתיד-חמדת" – תכנית חו"ל של המכללה. עשרות תלמידות התכנית הצטרפו לתלמידות המדרשה לחוויה מיוחדת ורוחנית. אורח מיוחד שהגיע לאירוע זה היה הרב שמואל מורנו, ראש ישיבת "נוף ציון" בירושלים. הרב דיבר בעברית ובצרפתית על אחיו גיבור ישראל סא"ל עמנואל מורנו הי"ד שנפל במלחמת לבנון השנייה. הרב מורנו שר וניגן במהלך הרצאתו, וההתרגשות הייתה רבה. התלמידות ציינו כי אירוע זה חיבר אותן לחשיבות של הנכונות למסור את הנפש למען ההמשכיות של העם היהודי בארצו.

טיש מעניין ומיוחד נוסף התרחש ביום חמישי כ"א כסלו. כ-50 בנות שירות מהכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" התארחו במדרשה ונהנו משיעורים מאת הרב אייל אריאל וחנה הדסה כהן אלורו, וכן מהופעה מיוחדת של הזמר והיוצר הראל טל. ערב זה התקיים ביוזמתו של מנכ"ל "עלה נגב-נחלת ערן" מר אבי וורצמן, שמעודד ומקדם שיתופי פעולה בנושאים שונים עם המכללה, ויוזם את הקמתה של שלוחה למדרשת מבראשית ב"עלה נגב" לקראת שנה הבאה. בנות השירות הלאומי שנחשפו לאירוע זה ציינו כי ישמחו להגיע שוב לערבי יום חמישי לטיש

 

 

 

 

למידעון חנוכה>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)