fbpx
צור קשר!

טקס הענקת מלגות ע"ש מירי אמיתי ז"ל

ביום שלישי כ"ח חשון (29.11.16) התקיים כמידי שנה טקס הענקת מלגות ע"ש מירי אמיתי ז"ל.
לכתבה בערוץ 7 לחצו כאן
לייזר, מי שהיה בעלה עד להירצחה, בחר להנציח את זכרה של מירי ז"ל במכללת חמדת הדרום. מירי ז"ל הייתה בוגרת של המכללה, ולמעשה גם לאחר שסיימה את לימודיה הרשמיים המשיכה את ההתפתחות המקצועית שלה תוך שמירה על קשר עם המכללה וסגל ההוראה.

%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99מירי נרצחה בידי מחבלים בני עוולה כשהייתה בדרכה לעוד יום של עשיה חינוכית.
החלטה משותפת של נשיא המכללה לשעבר, פרופ' אבי לוי עם לייזר אמיתי, סללה את הדרך להנצחת זכרה של מירי ע"י הענקת מלגות לסטודנטיות מצטיינות במכללה. טקס הענקת המלגות הפך למפגש, שבו הסטודנטיות נחשפות לפועלה ולדמותה של מירי.
את הטקס השנה, כבשנים קודמות הנחה דר' ישעיה אונגר, אשר חיבר את הנוכחים לדמותה של מירי דרך שירה וקווים לדמותה.
הרב שמעון אמור רב המכללה הכיר היטב את מירי. דבריו היו נרגשים וחשפו את הסטודנטיות לעולמה הרוחני והחינוכי של מירי, תוך עיון ב "סידור של מירי" ועוד סיפורים שהאירו את דמותה כאם, כרעיה וכמחנכת.
דר' גואטה אסתר , דיקנית הסטודנטיות, נשאה דברים שעניינם הרוח והכוח, דרך המקרא, חז"ל והספרות העברית. את דבריה הקדישה למירי שידעה לשלב באופן נפלא בין עולם החומר לעולם הרוח.
את סבב הדוברים חתם הבעל לייזר, אשר דבריו יצאו מן הלב וחדרו ללב השומעים. בדבריו נתן עצות מעשיות לסטודנטיות, כפי שחווה אותם אצל מירי בעשייתה החינוכית.
הטקס נחתם בהענקת המלגות ובדברי תורה ותודה של נציגת הסטודנטיות ללייזר ולמשפחה.
משפחת חמדת הדרום מוקירה ומעריכה את לייזר אמיתי אבי המשפחה, על נדיבות לבו, ומאחלת לו ולבני ביתו עוד הרבה שנים טובות של עשייה, שפע ברכה ובריאות.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)