fbpx
צור קשר!

טקס הענקת תואר B.Ed. ותעודות הוראה

מכללת חמדת הדרום העניקה תואר בוגר בהוראה ותעודות הוראה ל-220 סטודנטיות שסיימו בהצלחה את לימודי התואר שלהן.

הענקת התארים נערכה בטקס רב-רושם בו נטלו חלק בני משפחותיהן של הבוגרות, ידידי המכללה, הצוות והסגל האקדמי.

גב' שירן פלג – בוגרת שמועסקת כמנהלת גן, נשאה דברים בשם הסטודנטיות. היא סיפרה על ההתפתחות האקדמית שלה, שהשתלבה היטב עם תפקידה כאמא. היא מודה על הכלים המקצועיים שקיבלה, כלים שהשביחו גם את כישורי האם שלה. היא מזכירה גם את התינוקיה הצמודה בחמדת הדרום, מה שאיפשר לה להמשיך בלימודיה ולא לעצור את הכל בכדי לממש את עצמה כאמא, כלשונה.

גב' פלג מרגישה חובה לציין לשבח את הרמה התורנית, את לימודי היהדות ואת שיעורי המוסר שהם חלק בלתי נפרד ואולי חלק עיקרי בחמדת הדרום. כפי שציינה – "בבואנו לחנך את ילדי ישראל מתוך אהבת ה', אהבת הארץ ואהבת ישראל – אנו בעצמנו חייבות להוות דוגמא אישית לילדים הרכים."

בהמשך דבריה סיפרה שירן על התמיכה המלאה לה זוכות הסטודנטיות מצד המכללה; במהלך הכניסה לעבודה כגננת – "המפקחות הגיעו עד אלינו ליום מרוכז שבמהלכו שמעו חוות דעת ממי שבאמת מכירה אותנו – המדריכה הפדגוגית שליוותה אותנו, כך שגם כאן המכללה נתנה לנו דחיפה עצומה למלא את ייעודנו".

וגם לאחר תחילת עבודתה של הסטודנטית בגן -"במהלך השנה הגענו ליום לימודים במכללה וזכינו לחלוק את החוויות וגם את הקשיים בהם אנו נתקלות בקורס הסטאז', למדנו כבר בשטח את המיומנויות ותיקנו את הטעויות, שדרגנו את מהלך הלמידה תוך כדי שהמכללה צועדת איתנו יד ביד, מחבקת ועוטפת ותמיד שם בשבילנו."

לסיכום היא מעידה שלימודיה במכללה תרמו לעיצובה האישי מעבר להשכלה המקצועית. "ברור לי שמכללת חמדת הדרום פתחה לי פתח עצום לא למקצוע כגננת אלא לשליחותי כגננת. אין לי ספק שבזכות החוויה הכל כך מעצימה שחוויתי כאן בדרכי לתואר הראשון אני שואפת תמיד למעלה – ללמוד, להחכים בעוד ידע, בעוד תובנות ובעוד התנסויות כדי שאוכל להצמיח את ילדי ישראל בעזרת ה'.

המכללה כמכללה שחורטת על דגלה את לימודי המדעים הפכה אותי לאדם יותר מאמין, יותר חוקר ויותר מתבונן ביופי הבריאה ובתהליכים היותר עמוקים ונסתרים המתרחשים בה.

את זה בדיוק עושים כאן בחמדת הדרום- נותנים לך את היכולת לעזוב את הקן עם הכישורים שקיימים בך, מאמינים בך שתצליחי לצמוח ולפרוח ולהצעיד הלאה את ילדי ישראל מתוך אמונה ואהבה."

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)