fbpx
צור קשר!

טקס הענקת תעודות מוסמך לבוגרי תואר שני

"גאים בכם על חיזוק הדרום"

 טקס הענקת תעודות מוסמך לתואר שני בחמדת הדרום, נשיא המכללה לסטודנטים: "אנו מלאי הכרת הטוב כלפיכם"

המכללה  האקדמית לחינוך חמדת הדרום קיימה לאחרונה טקס הענקת תעודות מוסמך לבוגרי התואר השני בתכניות חינוך המדעי וניהול וארגון מערכות חינוך בהשתתפותם של פרופ' אבי לוי נשיא המכללה, פרופ' זכריה מדר רקטור המכללה, פרופ' ברוך רובין ראש המועצה האקדמית, ד"ר אסתר אפללו סגנית נשיא המכללה וראש ביה"ס לתואר שני, ד"ר זהר טל ראש התוכנית לניהול וארגון מערכות חינוך ופרופ' דן ענבר, היועץ האקדמי של התוכנית לניהול וארגון שגם נתן את ההרצאה המרכזית בנושא: "סמכות ואחריות בחינוך".

נשיא המכללה, פרופ' אבי לוי הביע התרגשות גדולה בפנייתו לבוגרי המחזור הראשון והשני של בית הספר ללימודי התואר השני ואמר כי "ההתנסות המחקרית שלכם היא יסוד חשוב מאין כמוהו ומהווה קרש קפיצה להפיכתכם לאנשים חוקרים וללימודי תואר שלישי. הלכנו אתכם כברת דרך וחשנו יחד את התהליכים הראשוניים שעוברים מחזורים ראשונים. הייתם שותפים מלאים להתוויית התוכניות ואנו מלאי הכרת טובה כלפיכם. אני מודה לכל סגל המכללה ומאחל לבוגרים הצלחה בכל מעשיכם. המשיכו להיות שגרירים של מכללת חמדת הדרום".

רקטור המכללה, פרופ' זכריה מדר הדגיש כי "בימים האחרונים רבים עוסקים בפריפריה, אבל מלבד דיבורים אין שום דבר. הגעתם לחסות בצל המכללה, חיזקתם אותה ותהיו גם שגרירנו בהבאת תלמידים נוספים. אני רוצה לציין את הכרת הטוב שאנו חשים כלפי פרופ' לוי שכבר למעלה משני עשורים מעצב את אופייה ותדמיתה של המכללה ואינו חוסך ימים ולילות על מנת שהיא תפרח ותשגשג. אין לי ספק שהוא יחסר לנו מאוד בגיבוש דרכה של המכללה בעתיד".

פרופ' ברוך רובין, ראש המועצה האקדמית, אמר כי "מכללת חמדת הדרום היא מכללה קטנה אבל ייחודית ולכל תלמיד ותלמידה ישנו כאן משקל עצום. הטקס שאנו נמצאים בו כעת מציין הישג חינוכי ולימודי והוא חשוב מאין כמוהו לקיומה של המכללה שעוד אתגרים רבים לפניה. הצלחתכם היא הצלחת המורים והמרצים שלכם שהשקיעו את כל מרצם לטובת הצלחת התוכנית".

ד"ר אסתר אפללו, ראש בית הספר לתואר שני וסגנית נשיא המכללה, ציינה כי "ניסינו לתת לכם הזדמנויות לחשיבה ביקורתית ושיקול דעת, לעודד מנהיגות אישית ופעילות עצמאית. כל אחד מכם הגיע עם מטען משמעותי ואתם ההוכחה שניתן לקבץ אנשים שונים שיצעדו יחד להצלחה משותפת. הוכחתם שקשיים לא מרפים את ידיכם. אני מקווה שתמיד תזכרו לטובה את בית הספר לתואר שני במכללת חמדת הדרום".

כתבות אשר פרסמו כתבות בנושא, עיתון עליתון, עלון מצב הרוח, עיתון שופר

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)