fbpx
צור קשר!

טקס סיום שנת מדרשה

שנה משמעותית ומעצימה. זוהי ההגדרה המדויקת ביותר שנשמעה שוב ושוב במהלך טקס הסיום של שנת המדרשה במדרשת מבראשית בחמדת הדרום. בטקס המרגש השתתפו נשיא המכללה, סגנו, רב המכללה, המנכ"ל, ראש המדרשה, צוות המלמדים, התלמידות המסיימות וההורים. 

בשבוע שעבר נערך טקס סיום השנה של מדרשת מבראשית, הפועלת בתוך מכללת חמדת הדרום בראשות הרב ישי פוירליכט. במדרשה גרות ולומדות תורה בנות המשרתות בשירות לאומי בצפון מערב הנגב. בטקס הסיום נכחו ראשי המכללה, רב המכללה, הצוות החינוכי של המדרשה, הורי התלמידות וכמובן התלמידות בוגרות שנת לימודי המדרשה.

נשיא המכללה היוצא, פרופ' שאול קרקובר, נשיא המכללה הנכנס, ד"ר חיים שקד, וראש המדרשה, הרב ישי פוירליכט, בירכו את הבנות לרגל סיום השנה. בנוסף נשאו דברים הרב שמעון אמור, הרב דוד פיאמנטה והרב נטף מויאל מצוות המלמדים במדרשה וכן מוריה כהן נציגת התלמידות וספיר קוצקי המדריכה במדרשה.

נשיא המכללה, פרופ' שאול קרקובר, בירך את התלמידות על החלטתן להגיע למדרשה באזור הדרום, ולהתחבר לאווירה ולתכנים המיוחדים של מדרשה תורנית, שהינה חלק ממכללה אקדמית דתית, שחרטה על דגלה את הדאגה לשיפור מערכת החינוך באזור זה.

ד"ר חיים שקד, סגן נשיא המכללה, אמר בפני קהל המשתתפים בטקס: "תלמידים הם האיכות של המורים שלהם. מורים באיכות גבוהה מביאים את התלמידים שלהם לאיכות גבוהה בכל מובן גם בהישגים גם בערכים, בחינוך, בלמידה ובכל דבר. אני אומר זאת כיוון שאתן מסיימות כעת פרק אחד ופותחות פרק חדש בחייכן, וכעת תעמוד השאלה במה לעסוק בחיים ומה ללמוד.

אני חושב שאחרי שנה שהתמלאתן והתפתחתן, תחזרו בהמשך לשדה החינוך. זוהי משימה חשובה מאין כמותה, זהו ייעוד ושליחות לכולנו ואני קורא לכן – לכו ותלמדו חינוך ותהפכו למורות ומנהלות בישראל. ואם כבר ללמוד חינוך – אז רק במקום אחד… אנחנו מחכים לכן…

אני רוצה לברך אתכן על השנה שהסתיימה ועל כל מה שלקחתן ממנה ולאחל לכן הרבה ברכה והצלחה לאורך ימים גם בפרקים הבאים בחייכן."

ולקראת סיום: זכיתן בראש מדרשה באמת יוצא דופן. הרב ישי עושה עבודה מופלאה, ואני מאחל לך הרב שתמשיך ללמד עוד הרבה מחזורים ומורות בישראל".

גם קובי ויצמן מנכ"ל המכללה נשא דברי ברכה לבנות ואף פנה להוריהן: "אתם ההורים, אני מאוד מקווה שבתקופה שהבנות היו כאן אתם הבחנתם שהבנות עברו כאן תהליך משמעותי, שהן נבנו, שנבנתה הקומה הבאה שלהן, שהן יהיו אחראיות יותר. הן למדו "לשמה" ולא לצורך המבחן והשפיעו בודאי על המשפחה בצורה חיובית. זה שכרנו – שאנו נתנו את הנדבך. כפי שאמרו כאן קודם: מדרשת 'מבראשית' זו המזוזה של המכללה – אז אני באמת מאוד מאמין בדבר הזה, ובעזרת ה' זו רק התחלת הדרך….

זה המקום לומר תודה גם לאנשים שלא נמצאים פה – צוות המכללה שעומד לרשותכן כל השנה. החל מגב' איילת עמר שמזיזה את העניינים וכן צוות האחזקה שמגיע תמיד במסירות רבה ודואג לכל הדברים שאינם ברורים מאליהם. והרשימה ארוכה".

רב המכללה הרב שמעון אמור סיכם את האירוע המרגש ואמר: "האירוע היה מרשים ועוצמתי עם הערכה מופלאה של הבנות על השנה המדהימה שהן עברו על פי עדותן וחווייתן.

 תודה על זכות המיוחדת להיות שייך לתורה ולעשייה הזו בהנהגתו המיוחדת של הרב ישי. תודה על החיבור למדרשה שהיא המזוזה של המכללה וכמובן להנהלת המכללה וכל עובדיה. שנזכה בהמשך בע"ה, שכולם יבורכו בכל הברכות ממקור הברכות ובכללן תלמידותינו היקרות".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)