fbpx
צור קשר!

טקס סיום תואר ראשון בתכנית הגברים

"צאו למסע לחינוך ילדי ישראל"
השבוע נערך טקס מרגש להענקת תואר ראשון (.B.Ed) ותעודת הוראה ל – 100 בוגרי מכללת חמדת הדרום לחינוך ליד נתיבות. בטקס השתתפו נשיא המכללה היוצא פרופ' שאול קרקובר, ראש המכללה החדש חיים שקד, מנכ"ל המכללה קובי ויצמן, ראש תכנית תואר ראשון לגברים הרב שלמה בנימין, חברי הסגל, הבוגרים הנרגשים ובני משפחותיהם.
ד"ר חיים שקד, ראש המכללה הנכנס, נשא דברים בפני הבוגרים ואיחל להם הצלחה בהמשך דרכם: "כשמסיימים שלב בחיים או עוברים כברת דרך מסויימת יש תחושות מעורבות שיכולות להביא לעיתים גם לחוש איזושהי זחיחות ואמירה לעצמי 'אני את שלי כבר עשיתי', ולעצור את השאיפה לצעוד עוד קדימה. ולכן גם בשלב הזה כשהגעתם לסיום, יש לזכור כי צריך עדיין להמשיך קדימה. כעת הביטו קדימה והציבו לעצמכם יעדים חדשים. ברכות על ההישג והמון הצלחה במערכת החינוך".
ראש תוכניות הגברים במכללה, הרב שלמה בנימין אמר: "יסוד החינוך הוא הכרת הטוב וגם יסוד האדם. תמיד בסיומו של מהלך אנו מדגישים את אלו שנמצאים בחזית הבימה, את אלו שלומדו, טרחו ועמלו. אבל לכל מסיים תואר ישנם הרבה שותפים להצטיינות שלו, בראש ובראשונה אנו רוצים להודות לקב"ה שעל אף הקשיים הרבים, אנו עומדים כאן 13 שנים לאחר פתיחת המסלול לבנים ומולנו עומדים בוגרים רבים, אשר מצטרפים לאלו שיצאו לשטח ומנחילים לא רק את הידע, אלא את החינוך".

קובי ויצמן:  "פעמים רבות כשהאדם נמצא במסעות הקשים ביותר הוא שואל את עצמו 'למה לי?' אבל כשהוא מקבל פרספקטיבה לאורך זמן, הוא מקבל פרופורציות ואומר 'המסע הזה רק בנה אותי לשלב הבא ולקומה הבאה'. אנו מקווים שהמסע הפרטי שלכם כאן במכללה היה חיובי וטוב, ושמתוך המסע הזה תצאו למסע האמיתי והוא המסע לחינוך של ילדי ישראל, להוביל ולהנהיג אותם להגשמת חלומותיהם".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)