fbpx
צור קשר!

יום הוקרה לגננות מאמנות -2016

יום הוקרה לגננות מאמנות

מידי שנה המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום מקיימת יום עיון לגננות מאמנות כהוקרה על עבודתן ותרומתן להכשרת דור העתיד של הגננות- הסטודנטיות שלומדות לתואר ראשון בחוג לגיל הרך.
ביום זה הסטודנטיות שלומדות במכללה מחליפות את הגננות המאמנות בגנים.

ביום שלישי כ"ה ניסן תשע"ו (3/5/16) התכנסו כל הגננות המאמנות למפגש משותף של לימוד, עיון ודיון. המפגש התחיל בברכות מאת נשיא המכללה פרופ' יעקב רופא וד"ר צביה בר שלום סגנית נשיא המכללה ומרכזת הדרכה וסטאז' הם ברכו את הגננות המאמנות והודו להן על תפקידן החשוב בהכשרה החינוכית של הסטודנטיות במכללה. גב' דפנה אייזקס, מפקחת מתאמת הדגישה את חשיבות הקשר בין המכללה לשדה וציינה כי המכללה היא הבית של הגננות במחוז דרום- "זה הבית שלנו".מפקחת נוספת שכיבדה בנוכחותה היא גב' יעל נוימן.

ד"ר דינה פרג'ון קדוש, רכזת החוג לגיל הרך במכללה הרצתה בנושא "הכשרה לקידום כשירות חברתית של ילדים בגיל הרך", האמנית ציפי נחליאלי העבירה סדנת אמנות בנושא "חברותא בצליל, בקו ומילה" ולבסוף התקיימו מעגלי שיח בהנחיית המדריכות הפדגוגיות, ארוחת צהריים וחלוקת שי.

זה המקום לומר תודה לד"ר דינה פרג'ון קדוש, ראש החוג והמסלול לגיל הרך במכללה על ארגון יום הוקרה זה ולצוות המדריכות הפדגוגיות שלקחו חלק פעיל ביום זה: רות אזרד, מרים חודדי, סילביה כולצקר, שלומי צפרי, מרים שמסיאן ונורית שפרעם.

גב' גלית בנג'ו, נציגת הגננות המאמנות סיפרה על נקודת המבט של הגננת: "…אנו הגננות המאמנות, רואות שליחות עצומה בתפקידנו להדריך סטודנטיות צעירות ולשתפן בניסיוננו ובידיעותינו. סטודנטיות עם ראש פתוח המבקשות לדעת, ללמוד ובעיקר לתת. להן פתחנו את דלת הגן אך לא זו בלבד… פתחנו גם דלת למחשבותינו, דרכנו החינוכית ושיתפנו אותן במגוון עשייתנו לחינוך דור העתיד… ברצוני להוסיף ולהודות למכללה בשם כל הגננות המאמנות על יום עיון מפרגן ומעצים. בזכותכם גם אנחנו לא מעט מתפתחות. נישא תפילה לה' הטוב שבמרומים שנצליח כולנו בחינוך ילדינו הרכים…."

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)