fbpx
צור קשר!

יום הצגת עבודות גמר של סטודנטים מבית הספר לתואר שני

הצגת עבודות גמר לתואר שני

בית הספר לתואר שני שבמכללת חמדת הדרום, המצטיין בחשיבה מדעית אקדמית ברמה גבוהה ויסודית, קיים יום הצגת עבודות הגמר- יום השיא של הלימודים לתואר שני בו מבטאים הסטודנטים המסיימים שנתיים של לימודים, השקעה ומאמץ ואת יכולותיהם לתרגם בדרך של מחקר את הקשר בין התיאוריה לבין המעשה החינוכי.

ביום הצגת עבודות הגמר בשנה"ל תשע"ד הוצגו פרויקטים פרי עמלם של מסיימי מחזור ב' בתכנית ניהול וארגון מערכות חינוך ומסיימי מחזור א' בתכנית חינוך מדעי. הנוכחים התרשמו לטובה מהמקצועיות והרמה הגבוהה של עבודות הגמר והיותן בעלות אופי מחקרי ומדעי.

במהלך היום פרופ' זהבית גרוס, חברת המועצה האקדמית וראש ההתמחות לניהול ופיתוח מערכות חינוך לא פורמאליות, בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר אילן, העבירה הרצאה מרכזית לסטודנטים והסטודנטיות בנושא: מגדר, חינוך ודת בעולם פוסט-מודרני כאוטי.

לאחר מכן הוצגו ארבע עבודות נבחרות במתכונת הרצאה קצרה במליאה: גב' שוש פוגל וגב' שרית קרסיאנטה מתכנית ניהול וארגון מערכות חינוך ושרית כהן וילנה גופמן מהתכנית חינוך מדעי. כל יתר עבודות הגמר הוצגו בתערוכה בבנין א' על גבי פוסטרים.

ד"ר אסתר אפללו ברכה את הסטודנטים והסגל: "הרצינות והצימאון של רובכם מחממים את הלב. רוב הסגל שליווה אתכם מעיד על הנאתם ללמדכם וגם לסגל המיוחד מגיעות ברכות על עבודתם הטובה".
זה המקום להודות לראש בית הספר לתואר שני, ד"ר אסתר אפללו וראשי התכניות והיועצים האקדמיים השותפים להצלחת הסטודנטים והסטודנטיות: פרופ' אברהם בלום מתכנית החינוך המדעי, פרופ' דן ענבר וד"ר זהר טל מהתכנית בניהול וארגון, פרופ' אביגדור שנאן וד"ר מנחם כ"ץ מתכנית התרבות היהודית.

כתבו על זה בתקשורת:

באתר ערוץ 7

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)