fbpx
צור קשר!

יום חשיפה לאקדמיה

צילום מסך מסרטון הוידיאו- התלמידים בפעילות גיבוש

במסגרת הידוק הקשרים של האקדמית חמדת עם מוסדות החינוך בדרום, תלמידות ותלמידי שכבה ו' מבית ספר מוריה בבאר שבע הגיעו השבוע ליום חשיפה באקדמיה. אל התלמידים התלוו מחנכי השכבה; המורה ובוגר האקדמית חמדת יוחאי אביגזר, המורה תהילה סרוסי ואמיר פחימה, רכז השכבה והמורה לאנגלית. 
במהלך הביקור נפגשו התלמידים עם פרופ' חיים שקד נשיא האקדמית חמדת שעודד אותם לשאוף גבוה, להציב מטרות מרחיקות לכת ולהגשים חלומות.
צילום מסך מסרטון הוידיאו - פרופ' חיים שקד, ד"ר שי מאמו והמורה יוחאי אביגזר

התלמידים סיירו ברחבי הקמפוס והשתתפו בתחנות שונות בהנחיית סטודנטיות מתוכנית המצוינות רג"ב בנושא מעניין ומפתח מחשבה – ביומימיקרי, שמסביר את הדרך שבא מדענים מתבוננים בטבע וחוקרים אותו ומשתמשים בתכונות שלו כדי לפתור בעיות. הנושא מזמין חשיבה יצירתית של התלמידים לחקור תופעות בטבע ולחשוב מה אפשר ללמוד מהם כדי לקדם את העולם.  
לאחר מכן ביקרו בספריה האקדמית שם הספרנית ערכה להם סיור וחשפה את התלמידים למאגרי המידע המצויים באקדמיה בסוף הסיור ניהלו שיח מרתק עם הספרן אהרלה אדמנית שסיפר להם על המכללה שמכשירה גננות ומורים ואולי הם כבר יכולים להתחיל לחשוב על מקצוע לעתיד. לאחר מכן ביקש מהם לשאול שאלות שמעניינות אותם בנושאים שונים. הילדים שאלו שאלות על מחשבים, על היסטוריה ועל פרה-היסטוריה. צוות הספרייה מאוד שמח בביקור והעניק לתלמידים שי – תיק ספרייה.
בחלק האחרון של היום, ביקרו התלמידים במעבדה לחדשנות דיגיטלית בחינוך בה ערכו היכרות עם עזרים שונים שמאפשרים התנסות בקידוד בסיסי ובמגוון משחקים דיגיטליים כגון אפליקציות למציאות רבודה, תכנות בסיסי של רובוט וצפייה בתהליך ההדפסה במדפסת התלת מימד.צילום מסך מסרטון הוידיאו בספרייה עם אהרלה אדמנית
ראש התוכנית למצוינות (רג"ב) ד"ר שי מאמו: "היה יום מעניין במיוחד. הסטודנטיות עמלו על הכנת חומרים מעניינים ומסקרנים שיחשפו את התלמידים לעולם חדש, עולם האקדמיה וישאירו אותם עם טעם של עוד."
אל התלמידים התלוו מחנכי השכבה. המורה ובוגר האקדמית חמדת יוחאי אביגזר, המורה תהילה סרוסי ואמיר פחימה, רכז השכבה והמורה לאנגלית שתיעד את היום וסיכם אותו בסרטון הבא:
הסטודנטית אבישג ה. מתוכנית המצוינות מסכמת: "היום היה מאוד פורה, מעשיר ומעניין וחשף את התלמידים לעולם האקדמיה בצורה חווייתית ומהנה."
המורה אמיר פחימה תיעד את היום וסיכם אותו בסרטון הבא:

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)