fbpx
צור קשר!

יחידת מנהל הסטודנטים במכללה מתאחדת וחונכת את משכנה בבניין החדש

ד"ר חיים שקד, ראש המכללה הנכנס, יזם שינויים ארגוניים שונים כדי לייעל ולשפר את שירות המכללה לסטודנטים הרבים. אחד משינויים אלו היא ההחלטה להקים גוף מנהלי אחד שירכז תחת סמכותו את כלל המחלקות המנהליות של תואר ראשון, תואר שני, מדור בחינות ושירות ומידע לסטודנט. זאת על מנת ליצור סטנדרט אחיד של הנגשת מידע, התייעלות ושיתוף בין האקדמיה לבין המנהלה. תפקידו של המנהל האקדמי החדש הוא לתת תמיכה מנהלית מיטבית למדיניות האקדמית ובנוסף להציב סטנדרטיים אקדמיים בינלאומיים בשדרוג המענה שניתן למרצים ולסטודנטים במכללה.
בראש המנהל האקדמי החדש, תעמוד ד"ר זהורית דדון-גולן שהינה בעלת ניסיון רב בניהול אקדמי בין היתר כראש תחום קורסי המתודולוגיה בחוג הרב-תחומי שבמכללת אשקלון וכמנהלת אקדמית לתכנית הדר (על שם סגן הדר גולדין ז"ל) לתואר שני, במנהל ומנהיגות מערכות חינוך, של בית הספר לחינוך והמדור לזרועות הביטחון באוניברסיטת בר אילן.

*

ד"ר זהורית דדון-גולן, בת 32, נשואה למתנאל ואמא לשני בנים, מתגוררת באשקלון. מרצה וחוקרת בתחומי: השכלה גבוהה, כלכלת חינוך, עוני ואי-שוויון בחינוך. ד"ר דדון גולן רואה חשיבות רבה בהנגשת ההשכלה הגבוהה בייחוד באזורי הפריפריה של המדינה זאת לאור הקשר המובהק שבין השכלה, הכנסה ויציאה ממעגל העוני הבן-דורי ולכן מרבית מחקריה המוצגים בבמות שונות בארץ ובעולם עוסקים בנושאים אלו. היא בוגרת המסלול הישיר לתואר שני במחלקה לניהול ובעלת דוקטורט, אותו עשתה כמלגאית הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים בתחום כלכלת החינוך באוניברסיטת בר אילן. כמו כן, ד"ר דדון-גולן סיימה פוסט-דוקטורט בהנחייתם של פרופ' אדריאן זידרמן וד"ר איריס בן דוד הדר ובקיץ האחרון שהתה באוניברסיטת קולומביה שבניו-יורק כחוקרת אורחת.
ד"ר דדון-גולן מציינת כי היא שמחה להיות חלק ממשפחת חמדת הדרום ומהצוות המסור והמקצועי של המנהל האקדמי החדש וכן ולהודות לד"ר חיים שקד על ההזדמנות שניתנה לה. עוד היא מציינת כי זו זכות עבורה להוות תחנה נוספת בהנגשת ההשכלה הגבוהה באזור הדרום בו גדלה והתחנכה.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)