fbpx
צור קשר!

ימי שיא באנגלית

סטודנטיות מהחוג לאנגלית בשנה ב' יזמו פעילות מהנה ומגוונות במסגרת ימי שיא באנגלית. הפעילות התקיימה בבית הספר "נתיב יצחק" בנתיבות ובבית הספר "נווה אילן" באשקלון. התכנית כללה פעילות חוץ כיתתית ומגוון פעילויות בתוך הכיתות. התלמידים בבתי הספר נהנו מסיכום של עשייה לימודית ומשמעותית לאורך כל השנה ונדרשו ליישם בפעילויות את המיומנויות שרכשו במהלך השנה בשיח, במשחק ובשימוש בשפה האנגלית. שי מאמו – ראש תחום התנסות מעשית: "אנו מעודדים לקיחת יוזמה ומברכים על ההתנסויות בזירות השונות. אין ספק כי ככל שסטודנטית תתנסה כך היא תגיע מוכנה יותר לעשייה חינוכית ולימודית כמורה מן המניין".
יום השיא בנתיבות בביה"ס נתיב יצחק כלל שלוש תחנות:
תחנה ראשונה-משחק בינגו שהיווה חזרה בנושא חיות. כל תלמיד קיבל לוח התאמה אישי ותמונות של בע"ח להתאמה.
תחנה שנייה-סולמות וחבלים,כל תלמיד קיבל קלף משימה ובהתאם לתשובותיו התקדם במסלול.
תחנה שלישית-משחקי רביעיות, כסיכום לאוצר המלים המצטבר בספרי הלימוד לכל שכבה. תודה לסטודנטיות אביגיל אמסלם, עטרה מתאנא וירדן על ארגון היום.
יום השיא באשקלון בביה"ס נווה אילן עסק בנושא"חברות".
תלמידי ביה"ס זכו בפעילות מגוונת ומעשירה הכוללת: לימוד שירים,סרטון,משחק הזיכרון, תשבצים ויצירה סביב הנושא.
תודה לסטודנטיות שובל יחיא, מזל פרץ בת אל יפרח וחנה על ארגון היום. הפעילות נחלה הצלחה רבה. מוטי עטייה -מנהל בית הספר "נווה אילן" באשקלון בירך על הפעילות:
"יישר כח לסטודנטיות. ניכר כי התלמידים נהנו ולמדו. למידה לא שגרתית מדרבנת ומעודדת. תרומתן של הסטודנטיות הייתה משמעותית בכיתות ועל כך תודה".

רחל ביתן המדריכה הפדגוגית המלווה את הקבוצה בבתי הספר היסודיים ציינה לשבח את עבודת הצוות של הסטודנטיות: "אני כל כך נהנית לראות את העשייה של הבנות שלנו,עשייה מקצועית ומליאת חשיבה ויצירתיות, את החיבור של תלמידי בית הספר והצוות החינוכי מתחברים אל האנגלית בחוויה ובהנאה.
ברצוני להודות למנהלי ביה"ס על שיתוף הפעולה ומאור הפנים המאפשרות לבנות ליצור ולרצות להתעצם ולתרום מכשוריהן וכמובן למורות המאמנות שמלוות את הסטודנטיות במהלך השנה, מעשירות ומעצימות אותן."

 

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)