fbpx
צור קשר!

כנס מנהלים בחמ"ד התקיים בקמפוס המכללה לחינוך חמדת הדרום

כנס מנהלים בחמ"ד התקיים בקמפוס המכללה לחינוך חמדת הדרום

המכללה לחינוך כנס מנהלים

ביום רביעי ט"ו אדר א‘ (24.2.16), נערך בקמפוס המכללה לחינוך "חמדת הדרום" כנס מנהלים בחמ"ד במחוז דרום.

כנס המנהלים נערך במסגרת הקורס "מפקח ומנהליו", קורס שנערך בשיתוף פעולה בין הנהלת החמ"ד למכללה לחינוך חמדת הדרום במסגרת תהליכי ההתפתחות והלמידה למנהלי בתי הספר. בכנס השתתפו מר מאיר סבג מחמ"ד מחוז דרום הפורש, הרב דוד חטואל המחמ"ד הנכנס, פרופסור יעקב רופא נשיא המכללה לחינוך חמדת הדרום, ד"ר אורלי קולודני מנהלת היחידה להתפתחות מקצועית במכללה לחינוך חמדת הדרום, מר גד דעי – יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות המורים, מנהלי אגפי חינוך במועצות השונות, מפקחים בחמ"ד וכמאה ושלושים מנהלים בחמ"ד במחוז דרום. במהלך הכנס, הציג הרב דוד חטואל את השיגי החמ"ד במחוז דרום והמנהלים זכו לשמוע הרצאה מרתקת מפי הרב לונדין בנושא: 'פיתוח מצויינות ונאמנות בתלמידים'.

פרידה מהמחמ"ד מאיר סבג

מכללה לחינוך מאיר סבג

חלקו השני של הכנס הוקדש לפרידה מהמחמ"ד מר מאיר סבג, בהשתתפות נציגי הרשויות במחוז. מקהלת הילדים, "האנדלוסית של אריאל" הקדישה למאיר מחרוזת שירים.
הרב נדב כהן העביר שיעור מאלף בתניא בנושא – 'מאירים ערכים'. מנהלים, בעלי תפקידים ונציגת המשפחה, ברכו את מאיר על פועלו הרב במהלך השנים לטובת החמ"ד ולטובת כלל ילדי ישראל ואף איחלו איחולי הצלחה למחמ"ד הנכנס הרב דוד חטואל.

ד"ר אורלי קולודני, בשם המכללה, ברכה את מאיר על שיתופי הפעולה הפוריים בין האקדמיה לחמ"ד וציינה כי בדומה לאותו מלמד אנונימי המוזכר בתלמוד הבבלי מסכת תענית כד ע"א, מאיר במהלך שנות עבודתו כמפמ"ר מחוז דרום, ידע גם ידע הכיצד לייצר 'מרחב חינוכי' מותאם לכל תלמיד ותלמיד בחמ"ד. בתור מנהיג ו'מלמד', ידע גם ידע ליצור גמישות ויצירתיות של 'מורה שיוצא מן המסגרת המקובלת של כיתה והוראה', כדי לא להחמיץ אף את התלמידים המאתגרים. מאיר, השכיל, בכל מצב לגייס את 'הטבע', ה'דגים' או במידת הצורך גם עשיית מקום של יופי כ'ברכה' בעולם של יובש, לטובת תלמידי ישראל וציבור כלל המורים, תוך שמירה מוחלטת על כבוד האדם.
באשר כן, זכה גם זכה, להגיע לרגע הפלא בו מתרחש הנס החינוכי והתלמידים בחמ"ד וכלל המורים, אכן באו ו'קראו', דבר המעיד כאלף עדים על גאונותו החינוכית.

המכללה לחינוך חמדת הדרום

כמוסד אקדמי ממלכתי דתי יחיד במחוז הדרום, המכללה לחינוך חמדת הדרום משמשת כבית חם לקידום ופיתוח מקצועי לגננות, מורים, מנהלים ומפקחים מהחינוך הממלכתי דתי באזור הדרום. כאמור לעיל, כנס המנהלים הנ”ל הינו במסגרת הקורס “מפקח ומנהליו“, קורס זה נערך בשיתוף פעולה בין הנהלת החמ”ד ובין המכללה לחינוך חמדת הדרום במסגרת תהליכי ההתפתחות והלמידה למנהלי בתי הספר.

ביחידה להתפתחות מקצועית- השתלמויות של המכללה לחינוך חמדת הדרום לומדים כ1,000 אנשי חינוך במגוון קורסים אשר מקנים להם גמולי השתלמות. רוצים לקרוא עוד על קורסים ביחידה להתפתחות מקצועית? לחצו כאן.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)