fbpx
צור קשר!

כנס מנהלי החמ"ד במכללת חמדת הדרום

"קיבלנו מנדט להיות שליחים של עם ישראל"

כנס מנהלי החמ"ד של מחוז דרום נערך השבוע שעבר במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום, בשיתוף עם המועצה האזורית שדות נגב. בכנס השתתפו פרופסור שאול קרקובר נשיא המכללה, ד"ר אורלי קולודני מנהלת היחידה להתפתחות מקצועית במכללה, דוד חטואל מנהל מחוז דרום בחמ"ד, יפה בן דוד מזכ"לית הסתדרות המורים, גד דעי מ"מ מזכ"ל הסתדרות המורים, מפקחי חמ"ד וכ-140 מנהלים בחמ"ד במחוז דרום.

הכנס נערך במסגרת תהליכי ההתפתחות והלמידה למנהלי בתי הספר, ועסק באחריותם של המנהלים למוסדות, לתלמידים ולתכנים אותם מלמדים וכן בתהליכים הרגשיים הנלווים ללמידה בכיתה. בין השאר דנו המנהלים בשאלה 'איך מחנכים לתפילה, אהבת התורה ואמונה?'.

פרופ' שאול קרקובר, נשיא המכללה: "כאנשי חינוך, קיבלנו מנדט להיות שליחים של עם ישראל, לפתח, לחנך ולקדם את החינוך בארץ כולה ובאזור הדרום בפרט. ככאלו אנו מתמודדים עם בעיות רבות, טכנולוגיות, מערכתיות וחברתיות. כולנו, מנהלים, מפקחים והחמ"ד בראש, צריכים לתת דוגמה להכווין למצוינות. כל תלמיד וסטודנט צריכים להרגיש שהם חלק מקבוצה שהולכת להנהיג את הדור הבא, לא מתוך התנשאות חס ושלום, לא מתוך הגבהת ראש מעל האחרים, אלא מתוך ענווה. תפקיד ההנהגה הוא חשוב ואחראי ביותר, תפקידנו לקדם את המדינה כולה, כל אחד ממקומו ובתחום אחריותו. אנו יכולים לעשות את השינוי".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)