fbpx
צור קשר!

כנס פרומנטורס מתארח באקדמית חמדת

ביום חמישי האחרון 30/12/21, האקדמית חמדת אירחה את הכנס החודשי של צוות פרומנטורס. למכללה הגיעו מעל 40 נציגים ממכון מופת, ממכללות ואוניברסיטאות בארץ. 

לאחר התכנסות מרגשת נפתח הכנס בדברי ברכה חמים של רכזת הפרויקט מטעם המכללה ד"ר אתי גואטה ומנהלת הפרויקט ד"ר ראומה דה גרוט.

בכנס ניתן מידע שוטף על התקדמות הפרוייקט. ניתנו ממצאים ראשוניים של מחקר חונכים בהובלתה של ד"ר רינת ארביב יחד עם ד"ר מיכל לוי קרן, ד"ר ריבי כרמל וד"ר אתי גואטה, התקיימה היערכות להבניית קורסים למדריכים פדגוגיים בחממות ה –MIT, היערכות לקראת אירוח השותפים מאירופה במרץ 2022 ואקרדיטציה לקורסי החונכים באקדמיה. 

חלקו האחרון של הכנס הוקדש לאקדמית חמדת. את החלק הזה פתח נשיא המכללה פרופ' חיים שקד בדברי ברכה וטעימות מהמשנה החינוכית של המכללה – פדגוגיה של חוסן, צפייה בתמונות וקטעי סרטונים מטקסים בהם הוענק אות החוסן. היתה התרגשות והתלהבות עצומה מהעשייה המגוונת במכללה.

כהמשך מתבקש לדברי הנשיא, נציגות הפרוייקט מטעם המכללה – ד"ר כוכי פרג'ון, גב' דורית דימון וד"ר אתי גואטה נתנו טעימה סדנאית עם קלפי החוסן, אשר בסיומה הוענק שיחוסן (ערכת קלפים) לכל אחד מהמשתתפים.

היה כנס מרגש ומוצלח ביותר. היתה התלהבות והתרגשות מקבלת הפנים החמה, מהארוח הלבבי והמכבד, מהמבנה המעוצב ובכלל מכל מה שהאקדמית חמדת מייצגת במהותה. לאחר המפגש הגיעו אלינו ברכות מפרגנות רבות. 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)