fbpx
צור קשר!

כנס פתיחה תואר ראשון בחינוך מסלול בנים

כנס פתיחת שנה"ל תשע"ו מסלול תואר ראשון בנים

תואר ראשון בחינוך

אגודת סטודנטים מסלול בנים פתחו את סמסטר א' תשע"ו בערב מיוחד עם המחזה "מלאך עם תסמונת דאון". בתחילת הכנס דיבר פרופ' זכריה מדר, נשיא המכללה ובירך את קהל הסטודנטים בברכת חזקו ואמצו. כמו"כ כיבד אותנו לביא שילר, מחליף רכז אקדמי מסלול בנים, בדבר תורה ובברכות.

המחזה "מלאך עם תסמונת דאון", שהיה גולת הכותרת של הערב, הינו מחזה מרגש של האחים השחקנים עופר ודקל שיקרצי המתאר את הקשר המיוחד שנוצר ביניהם. עופר ודקל לימדו אותנו בדרכם המיוחדת, לא רק על קבלת האחר והשונה אלא גם על קבלת עצמנו. דקל, הלוקה בתסמונת דאון, מזמין אותנו להתבונן בחיים ובטוב… "אני אדם מאושר ואתם?".

בערב זה התארחו צעירים מעמותת גוונים, מכינת כנפיים- מכינה לשילוב בעלי מוגבלויות לחיים עצמאיים שמאוד התרגשו ונהנו.

לביא שילר, מ"מ הרב יעקב קורצוויל מחזק את המסר העיקרי שהועבר במהלך הערב:
"האמונה ביכולתו של כל אחד לחולל שינוי בתוכו ובסביבתו תוך בחירה של הסתכלות קדימה על העתיד מבלי לכאוב את העבר, מסר חשוב והכרחי בפרט לנו העוסקים בשליחות החשובה של חינוך ילדנו, וכדברי נשיא המכללה שפתח את הערב באמרה הידועה מתוך המקורות "יגעת ומצאת תאמין". כמו כן, יישר כח לאגודת הסטודנטים של מסלול הבנים אשר קיימו כנס פתיחה גדוש בתוכן ערכי לקראת פתיחת שנת הלימודים התשע"ו". ומאחל לכלל הסטודנטים: "שנראה עין טובה בנו ובזולת והצלחה רבה בשנה הקרובה".

תואר ראשון בחינוך

המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום מכשירה גברים לקראת תואר ראשון בחינוך, החל משנת תשס"ז B.Ed "בוגר בהוראה.

הסטודנטים, שהגיעו מישיבות ההסדר ומהמגזר החרדי והשתלבו במסלולי הלימוד השונים: מתמטיקה ליסודי, חינוך מיוחד, מדעים ותושב"ע.

לחצו לקריאה על מסלולי הלימוד של תואר ראשון בנים
לחצו לפרטים נוספים ויצירת קשר

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)