fbpx
צור קשר!

כנס שנתי אקדמי לסטודנטים של תואר ראשון גברים

תכנית מצוינים כנס בנים

כמידי שנה, גם השנה סטודנטים של תכנית המצוינים רג"ב= ראש גדול בהוראה, ארגנו את הכנס השנתי של מסלול תואר ראשון לגברים במכללה, שמרכזו שמעו הסטודנטים את הרצאתו של נשיא המכללה פרופ' יעקב רופא בנושא "ההיגיון שבשיגעון". רופא שימש כפרופ' לפסיכולוגיה קלינית וכיהן במשך כ- 15 שנה כראש החוג המשולב באוניברסיטת בר-אילן.
גולת הכותרת של עבודתו המדעית של רופא היא תאוריה פורצת דרך להסברת הפרעות נפשיות, כאשר בשנת 2000, פרסם את הספר שבו שלל את התקיפות המדעית של התיאוריות המסורתיות להסברת ההפרעות הנפשיות, ובמקומה הציע תאוריה חדשה שלפיה ההפרעות הנפשיות הן דרכי התמודדות רציונליות למצבי לחץ בלתי נסבלים, תאוריה שזכתה להדים רבים בעולם האקדמיה. ובהרצאתו הדגיש את תפקידו המשמעותי של המחנך בעיצוב דמותו של התלמיד. ערנותו לסביבת התלמיד יכולה להשפיע רבות על התפתחותו.

תכנית מצוינים כנס בנים

כאמור, הכנס היה ביוזמן וארגון תכנית המצוינים: את הכנס הנחה מרדכי מאור משנה ג'. בתחילת הכנס, יצחק ליזמי משנה ג' בתוכנית המצוינים הציג מצגת ובה שלל תמונות מפעילויות שונות במסגרת עבודה מעשית ייחודית של הסטודנטים המשתתפים בתכנית המצוינים רג"ב.
הרב שלמה בנימין– ראש מסלול תואר ראשון לגברים בירך את הסטודנטים בדברי תורה בנושא חשיבות השאלות שאנו שואלים בפסח.
פרופ' ברוך רובין– יו"ר המועצה האקדמית במכללה שוחח עם הסטודנטים על שיפור ההוראה בעזרת שאלוני המשוב
ולסיום, הכירו הסטודנטים את הרב חגי לונדין שהחל לשמש כדיקן הסטודנטים במכללה במסלול תואר ראשון גברים.
בערב זה נערכו בחירות לאגודת הסטודנטים והשמות הנציגים שנבחרו יפורסמו בקרוב.

תכנית המצוינים רג"ב

תכנית המצוינים מיועדת לסטודנטים וסטודנטיות הלומדים לקראת תואר ראשון B.Ed בוגר בהוראה במכללת חמדת הדרום, בעלי ציון פסיכומטרי גבוה (מעל 630). התכנית מעניקה מלגת לימודים לכל התואר, הכשרה ייחודית וקיצור תכנית הלימודים. כמו כן התכנית מספקת גיוון, עניין והרחבת אופקים במהלך לימודי התואר.
המטרה היא שבוגר תכנית המצוינים רג”ב יסיים לימודיו ויכנס למערכת החינוך כמורה משפיע ומוביל, מניע תהליכים חדשניים ומסורתיים בבית הספר בו הוא ילמד. זאת בנוסף להשפעה משמעותית מתוך עולמו הרוחני.
כיצד זה נעשה? על ידי הכשרה הייחודית לסטודנטים והסטודנטיות של רג”ב בנושאי מנהיגות חינוכית, שיטות הוראה חדשות וגיבוש זהות מקצועית. הסטודנט בתכנית המצוינים רג”ב נדרש להוביל פרוייקט חברתי, להשתתף בכנסים, סיורים לימודים ועוד.
תנאי קבלה לתכנית מצוינים רג”ב: ציון התאמה 615 (שכלול בגרות + פסיכומטרי). לפרטים נוספים ניתן לפנות לרכז התוכנית בדוא”ל-shaim310@gmail.com.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)