fbpx
צור קשר!

לא לפחד מהפחד

ביום שני האחרון התקיים מפגש למידה חוויתי וייחודי לסטודנטיות בשנתון א' באקדמית חמדת. המפגש נולד מתוך צורך לסייע לסטודנטיות במתן כלים פרקטיים ויישומיים לקראת תקופת הבחינות.

המכללה המכשירה נשות ואנשי חינוך ברוח הפדגוגיה של חוסן, מצאה בכך הזדמנות להכין את הסטודנטיות באופן מיטבי לאתגרים שמלווים תקופה זו, במטרה לחוות הצלחה, מימוש עצמי, חוסן, הישג וסיפוק.

פרופ' אורנה שץ-אופנהיימר, דיקנית הפקולטה למדעי החברה, פתחה את המפגש מנקודת מבט נרטיבית, המבליטה את הרעיון לפיו כולנו נולדנו "לשעת מבחן". החל משעת הלידה רצופים החיים מבחנים ואתגרים, המלווים את המורה במהלך שנות עבודתו.

ד"ר ציפי בבצ'יק, ראש החוג לחינוך, ציידה את הסטודנטיות בכלים ליצירת מטרות ושאיפות גבוהות והשגתן באמצעות מוטיבציה פנימית והנעה חיצונית שמעודדות התמדה ונחישות.מפגש לקראת עונת הבחינות שנתון א

ד"ר עידית חזות, דיקנית הסטודנטים, שיתפה בעקרונות זהב לניהול וארגון זמן.

גב' מרים שמעון, מנהלת מדור בחינות, חתמה את המפגש עם הנחיות ונהלים פשוטים להצלחה במבחנים.

שיא מפגש הלמידה היה בכניסה של "שחקנית בהפתעה" בשיתוף המכון לסימולציות בניהולו של ד"ר דניאל ניקריטין, ראש המכון לפדגוגיה של חוסן. נועם השחקנית "התפרצה" לאולם ו"הפריעה" במכוון למהלך התקין של המפגש, היא עוררה דרמה וקונפליקט בחדר במטרה להדגים מיקוד שליטה חיצוני ופנימי. מוקד שליטה מאפשר לנו להבין עד כמה אנו מנהלים את האירועים והאתגרים בחיינו ומתי אנו מאפשרים לאירועים חיצוניים שאינם בהישג ידינו להשפיע על מי שאנחנו  מיקוד שליטה משפיע באופן עצום על חיינו ועל האופן בו אנו בוחרים להתמודד עם אתגרים מעוררי לחץ וחרדה ולוקחים אחריות ומוטיבציה על המתרחש בחיינו. נועם תרמה לסטודנטיות מניסיונה כשחקנית ושיתפה בכלים פשוטים לתרגול גופני ונשימתי תומך חוסן ומפחית חרדות ולחץ.

הסטודנטיות הביעו שביעות רצון גבוהה מהמפגש וציינו כי נתרמו מאוד מהמפגש והן יוצאות מצוידות בארגז כלים פרקטי ושימושי לקראת תקופת הבחינות הראשונה במהלך התואר.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)