fbpx
צור קשר!

לקראת חג החנוכה הפעילו סטודנטיות החוג לאנגלית תכניות ייחודית ב"תיכון המר-דרכא" בנתיבות

פעילות לא שגרתית התקיימה לקראת חנוכה במספר בתי ספר במסגרת תכנית אקדמיה-עיר. "מאחר ואחת המטרות שלנו בהכשרה היא לזמן התנסות בזירות השונות, אנו מעודדים מגוון התנסויות מעין אלו", אומר שי מאמו – רכז ההדרכה במכללה.
המדריכות הפדגוגיות מספרות כי היוזמה לפעילויות הייתה מצד הסטודנטיות ובשיתוף מנהלות ומנהלי בתי הספר. "זו הזדמנות מצוינת לחיבור עם הווי בית הספר וללמידה אחרת", אומרת אחת המנהלות.
מעל 150 סטודנטיות וסטודנטים שולבו בעיר נתיבות, בבתי הספר ובגנים וניכר כי הפעילות של המכללה בעיר מהווה מודל מצוין להכשרה מיטבית.

להלן ציטוט מכתב מאת גב' יעל ביתן, מנהלת חט"ב בתיכון המר-דרכא נתיבות להנהלת המכללה. המכתב מתאר את הפעילות המיוחדת שהתבצעה על ידי הסטודנטיות מהחוג לאנגלית סביב נושא הגבורה היהודית.

"אני שמחה לשתף אתכם בפעילות שהתקיימה לקראת חנוכה בביה"ס, תיכון "המר-דרכא נתיבות" בשיתוף אקדמיית כיתה ממכללת חמדת הדרום. הסטודנטיות הכינו פעילות חווייתית ולימודית בשם Hanukkah Happening לכיתות החטיבה. הפעילות עסקה בנושאים הקשורים לחג: hope, light, heroes and heroines (תקווה, אור וגיבורים וגיבורות).
הפעילות חולקה לתחנות. בתחנת אור-light התלמידות נכנסו לכיתה חשוכה, ובעזרת הפנסים והאור שדחה את החושך, הרכיבו משפטים על החג וההיסטוריה של עם ישראל.

בתחנת heroine/hero התלמידות למדו על חנה סנש, גולדה מאיר, בניה שראל, דוד בן גוריון ועוד, ומה הם הערכים והתכונות שיש לגבורה.

בתחנת hope התלמידות שיחקו משחק trivia של שאלות ותשובות על החג, והכניסו נרות לבקבוקים במשחק מוטורי מהנה.

תחילת הפעילות הייתה בחידון קצר ובסיום הפעילות הבנות למדו ושרו את השיר “Once I Lived” שמעביר מסר של תקווה ואחדות לדורות. יישר כוח לצוות המורות לאנגלית ולסטודנטיות שהצליחו להכין ולהפעיל יום מעניין ומשמעותי. בתקווה להמשך שיתופי פעולה ופעילות חווייתית ויצירתית.

בברכה, חג שמח ?
יעל ביתן
מנהלת חטיבת הביניים
המר-דרכא נתיבות"

למידעון חנוכה>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)