fbpx
צור קשר!

מגדלור עירוני לקידום המצויינות

מרכז מרו"ם באשדוד מהווה מגדלור עירוני לקידום המצויינות, ופועל במטרה לפתח לומד אינטלקטואלי בעל חשיבה גבוהה, יצירתיות ואוריינטציה לפתרון בעיות מורכבות.

הסטודנטיות משנה א' במכללה יצאו לסיור לימודי במרכז ללמוד ולחוות מהעשייה הלימודית והחינוכית במקום.

מרכז מרו"ם – לתלמידים מחוננים מאפשר לתלמידים להימצא בסביבה לימודית מעשירה ומובילה בתחומי המדע, האומנות ובתחומי דעת נוספים. הסביבה הלימודית מעודדת טיפוח יצירתיות, פיתוח חשיבה רב כיוונית ורב תחומית, פיתוח מיומנות חקר וחשיפה לתחומי דעת מגוונים עם דגש על שלושה צירים מרכזיים: קוגניציה, רגש והתנהגות. כמו כן, מאפשרת לתלמידים המחוננים והמצטיינים לטעום ולחוש חוויות מתחומי עניין השונים מחומר הלימוד הנלמד בבית הספר. לצד הלמידה מעמידים במרכז את ערכי המצוינות כאתגר ללמידה והטמעה.

הסטודנטיות ערכו סיור מודרך במרכז, צפו בשיעורים, השתלבו בהפסקה, פגשו תלמידים ושמעו סיפורים וחוויות מהילדים והצוות. בנוסף, יועצת המרכז העבירה לסטודנטיות הרצה מרתקת בנושא "עולמו הרגשי והחברתי של הילד המחונן".

שי מאמו – ראש תחום הכשרה מעשית: "חשוב לנו לחשוף את הסטודנטיות גם לתלמידים מאתגרים מכל חלקי הכיתה. חשוב שמורה תוכשר גם להתמודד עם תלמידים אלו. התלמידים המחוננים והמצטיינים מאותרים על ידי מכון סאלד. 1.5% של התלמידים שהישגיהם במבחנים היו הגבוהים ביותר הם המחוננים, עד 5% הם המצטיינים".

ד"ר ציפי בבצי'ק, מנהלת מרכז מרו"ם: "אין ספק שישנה חשיבות גבוהה לסיורים מהסוג הזה. הסטודנטיות, שהן המורות לעתיד, נחשפו

לאוכלוסיית תלמידים מדוברת פחות במערכת החינוך, שלפעמים לא מקבלת את המענה המספק לצרכיה.  המרכז מאפיין את הצרכים של התלמידים המחוננים והמצטיינים ומספק פדגוגיות מותאמות אליהם. אנחנו מקווים שהסיור פתח לסטודנטיות צוהר לעולמם של הילדים המחוננים והמצטיינים ולכשיעמדו כמורות מול כיתה ישתדלו להתייחס לכל תלמיד ולצרכיו. שיהיה בהצלחה, שמחנו לארח אתכם."

מכללת חמדת הדרום מודה ומברכת את מנהלת מרכז המחוננים והמצטיינים בעיר אשדוד –  ד"ר ציפי בבצי'ק, על קבלת הפנים החמה והביקור המוצלח.

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)