מהנעשה באקדמית חמדת

 

פתח דבר – סיום השנה האקדמית תשפ''ג
לשמחתנו, השנה האקדמית תשפ"ג הייתה מוצלחת במיוחד עבור המכללה, מלאה בעשייה ובהתקדמות. זו ההזדמנות, עם פתיחת מידעון הסיכום לחודש תמוז, להודות מקרב לב לכל העושים במלאכה – הנהלת המכללה, הסגל האקדמי והסגל המנהלי. כעת אנו נמצאים בעיצומה של תקופת הבחינות, הנהלת המכללה איחלה לצוות מדור בחינות ולכל הנבחנות והנבחנים הצלחה רבה.

 

מנהלי החמ"ד
כנס מנהלי החמ"ד במחוז דרום במכללה
במהלך החודש שעבר התקיים אצלנו במכללה כנס של כל מנהלות ומנהלי החמ"ד במחוז דרום, בראשותו של המחמ"ד דוד חטואל. בפתיחת הכנס שוחח נשיא המכללה, פרופ' חיים שקד, עם המנהלים, על הדרכים שבהן הם יכולים להעמיק את החוסן של המורות והמורים בכלל, ושל  המורים החדשים בפרט. את שיתוף הפעולה המתמשך של המכללה עם החמ"ד, מוביל ד"ר נהוראי אליקים, ראש היחידה ללימודי חוץ. 

 

אירועי סיום השנה האקדמית במכללה
במהלך החודש האחרון, הסתיימה השנה האקדמית תשפ"ג. בשבוע האחרון של השנה האקדמית, התקיימה במכללה פעילות חווייתית לקראת סיום השנה, בהובלת ד"ר זהורית דדון-גולן וכל צוות המערך האקדמי. בימים שני ושלישי חגגנו באווירה מרוקאית, עם מוסיקה, תפאורה, תלבושות, וכיבוד מסורתי. ימי רביעי וחמישי היו באווירה ארץ ישראלית, כולל מוסיקה ישראלית ופיתה-פלאפל. ביום שני נפגשו הסטודנטיות של שנה ג עם לישי סיטבון, שנולד עם יד אחת ודיבר על "לתפוס את העולם בשתי ידיים". תודה לדיקנית הסטודנטיות והסטודנטים ד"ר עידית חזות שיזמה את המפגש.

 

יום פתוח
על היום הפתוח שלנו שמעת?
השבוע התקיים במכללה יום פתוח וב"ה זכינו ביום זה לשפע של נרשמים ונרשמות. הרישום התבצע למגוון תכניות אטרקטיביות: תואר ראשון, תואר שני, M.Teach, הסבת אקדמאים והשלמה לתואר ראשון. הנרשמים נהנו משירות מקצועי וליווי אישי ומ-  50% הנחה מדמי הרישום. 
כהן שגית שהגיעה להירשם, אומרת "פעם ראשונה שאני נמצאת במכללה וממש נעים פה, קיבלו אותי בחיוך ונתנו לי את כל המידע. לא היססתי ובאותו רגע נרשמתי". 
רציתם להגיע ולא הצלחתם ? מצאנו פתרון עבורכם - הביאו אתכם את הכתבה הזאת במעמד הרישום, ותזכו באותה הטבה שהייתה ביום הפתוח - 50% הנחה מדמי הרישום. 
האקדמית חמדת היא אחת המכללות הטובות ביותר בארץ. מהרו גם אתם להירשם והבטיחו את מקומכם. בררו את כל הפרטים עכשיו בטלפון 5280* או בווצאפ 054-5852940 צוות יחידת הרישום יהיה זמין במיוחד בשבילכם בימי ראשון עד חמישי.
סוף מסלול – מחזור ה' בתכנית הניהול
סוף מסלול – מחזור ה' בתכנית הניהול
מפגש סיום השנה של מחזור ה' בתכנית הכשרת המנהלים שלנו, אבני ראשה, התקיים במהלך החודש שעבר שעבר בסטודיו לבישול בתל אביב. בסדנה חווייתית התנסו פרחי הניהול במיומנויות וכשירויות ניהוליות, וסיכמו בסיפוק את השנה המוצלחת.
הפעילות במרכז הסימולציות במכללה
הפעילות במרכז הסימולציות במכללה
מרכז הסימולציות במכללה שלנו מאפשר לנשות ואנשי חינוך להתנסות בהתמודדות עם מצבים מדמי מציאות בסביבה בטוחה, ולבחון אותם בשנית באמצעות תחקיר ורפלקציה. מרכז הסימולציות פועל במכללה כחלק מהמכון לפדגוגיה של חוסן. במהלך החודש האחרון השתתפו רכזי המקצוע מקריית חמ"ד אמי"ת שדרות בסימולציה בהנחייתה של תמי חג'בי ובנוסף הגיעו מפקחות גני הילדים והגננות המובילות של החמ"ד במחוז דרום לסימולציה בהנחייתו של ד"ר דניאל ניקריטין.

 

מינוי חדש לתפקיד ראש תוכנית המצוינות במכללה
מינוי חדש לתפקיד ראש תוכנית המצוינות במכללה
ד"ר שי מאמו מסיים שתי קדנציות (המקסימום האפשרי) כראש תכנית המצוינות של המכללה (רג"ב – ראש גדול בהוראה). ד"ר ציפי בבצ'יק נבחרה להחליף אותו מתחילת שנת הלימודים הבאה. תודה לד"ר שי מאמו על עבודתו המסורה ובהצלחה לד"ר ציפי בבצ'יק עם כניסתה לתפקיד!

 

רחבת המכללה
התקדמות משמעותית בפיתוח פני המכללה
בהתאם לתוכנית הרב-שנתית לפיתוח התשתית הפיזית של המכללה, שאישר הוועד המנהל, הוקדשה שנת תשפ"ג לפיתוח המרחב הפתוח במכללה, ושנת תשפ"ד תוקדש לשיפוץ יסודי של בניין אודם (בניין המנהלה). לשמחתנו, העבודות לחידוש פני השטחים הפתוחים מתקדמות במהירות, וכבר רואים את הנתיב של נחל החוסן, שיזרום לאורך הקמפוס ולצידו סלעי החוסן. לקראת תחילת שיפוץ בניין אודם בשנת הלימודים הבאה התחילה המכללה בחודש האחרון להכשיר מעבדה חדשה בבניין ברקת כדי לפנות בהמשך את המעבדה הישנה מבניין אודם. התקווה היא, שהקמת המעבדה החדשה, שאמורה להסתיים בע"ה עד פתיחת שנת הלימודים הבאה, תאפשר לסטודנטיות ולסטודנטים בחוג למדעים למידה מיטבית.  

 

משתלמים בחקלאות במכללה
ד"ר נהוראי אליקים, ראש היחידה ללימודי חוץ, נסע לאחרונה לנפאל הרחוקה, כדי לראיין מועמדות ומועמדים לתוכנית "משתלמים בחקלאות", הפועלת אצלנו במכללה בשיתוף עם מועצת שדות נגב והחברה הכלכלית שלה. במסגרת התוכנית מגיעים אלינו מדי שנה מאות סטודנטיות וסטודנטים ממדינות מזרח אסיה, המשלבים לימודי חקלאות עיוניים עם עבודה ביישובי האזור.
משתלמים בחקלאות במכללה
טקס סיום שנה במדרשת מבראשית שבמכללה
בטקס מרגש הסתיימה במהלך החודש האחרון שנת הלימודים במדרשת מבראשית הפועלת במכללה. הורי בנות המדרשה הצטרפו אליהן לשיעורים מפי רבני המדרשה, לדברי ברכה ותודה, ולארוחת ערב חגיגית. תודה רבה לרב ישי פוירליכט, העומד בראש המדרשה מאז הקמתה ומתחיל כעת את שנתו ה-18 בתפקיד.

 

ליא פרץ
חדש במכללה. רכזת תמיכה לסטודנטיות וסטודנטים
ליאת פרץ, העובדת במכללה כמפ"א (מובילה פדגוגית אקדמית), תרכז החל משנה הבאה (בהנחיית דיקנית הסטודנטים ד"ר עידית חזות) את התמיכה בסטודנטיות ובסטודנטים שלהם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז, אשר יקבלו ליווי אישי וקבוצתי לשיפור כישורי הלמידה שלהם. בהצלחה!

 

פגישה עם קרן ליאון
חממה חדישה למחנכות כיתה במכללה
במהלך החודש שעבר נערכה פגישה בין ראשי קרן ליאון ובין הנהלת המכללה. במהלך הפגישה, הציג נשיא המכללה, פרופ' חיים שקד, בפני ראשי הקרן את משנת פדגוגיה של חוסן, וד"ר איתי מוריוסף הציג את היחידה לכניסה להוראה. נציגי הקרן הביעו הערכה רבה לעבודה המקצועית הנעשית אצלנו במכללה, והחליטו לפעול בשיתוף עם המכללה. לאור זאת, סוכם עם קרן ליאון שתיפתח במכללה חממה חדישה למורות בתקופה ההתמחות, אשר תתמקד בתפקידן של מחנכות כיתה.

 

אושרי טוביב ופרופ' חיים שקד
התרחבות מבורכת ביחידה ללימודי חוץ במכללה
היחידה ללימודי חוץ מתפתחת בקצב מואץ ומרחיבה באופן משמעותי את פעילותה. נשות ואנשי חינוך רבים נרשמים בימים אלה לפיתוח מקצועי וללימודי שבתון במסגרת היחידה. בשבוע שעבר נבחר אושרי טובי לכהן כסגן ראש היחידה. ברוך הבא ובהצלחה!

 

 

נשלח באמצעות smoove פלטפורמת שיווק