fbpx
צור קשר!

מחזור חדש בתכנית הכשרת המנהלים "אבני ראשה"

"אין תפקיד יותר נשגב מתפקיד המנהל", כך פתחה גב' שוש נגר, ראש החמ"ד את ברכתה לפרחי הניהול מחזור ד' באקדמית חמדת.

היא ציינה כי ניכר על קבוצת הלומדים כי הם עברו תהליך מיונים קפדני של מכון אבני ראשה וזוהי קבוצת אנשי חינוך עם תודעת שליחות גבוהה ומוטיבציה להוביל שינוי אמיתי בשדה החינוך.

בהמשך דבריה היא אמרה כי במהלך שנת ההכשרה הפרחים יעברו מסע משמעותי, וכי הנהלת החמ"ד עוקבת מקרוב אחר מידת ההצלחה של בוגרי תכנית ההכשרה באקדמית חמדת בשלב הכניסה לתפקיד הניהול.

ראש החמ"ד מציעה ללומדים לכתוב יומן מסע שילווה את ההתפתחות האישית והמקצועית לאורך השנה, ובו הם יאספו כלים, פרקטיקות ניהול, ציטוטים של דמויות מעוררות השראה שיפגשו בדרך, מקומות, מאמרים, מחקרים ועוד.

עוד בדבריה היא שמה דגש על כוחו של מנהיג בהשפעה על עתיד הדור ותיקון העולם.

כאמור, אתמול נפתחה תכנית הכשרת השדרה הניהולית בחמ"ד. עשרים ושישה אנשי חינוך מובילים מרחבי הארץ החל מחריש בצפון ועד ירוחם בדרום ובקעת הירדן במזרח בחרו ללמוד באקדמית חמדת בשדות נגב בשל איכות מדריכי התכנית, מר דוד אביטל, גב' אסנת עזרד, וגב' ציפי הרפנס,  מנהלי בתי הספר המכשירים, הרב צבי לוסטיג מנהל תיכון ישיבת בנ"ע לפיד במודיעין, סימה עטיה מנהלת בית ספר מבואות באר טוביה, מר תומר אמנו מנהל תיכון דתי באר עמ"י באר טוביה וגב רונית רביזדה, מנהלת בית ספר היובל במודיעין. וצוות המרצים בתכנית, ביניהם גם פרופ' חיים שקד, נשיא המכללה, שמלמד מנהיגות פדגוגית.

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)