fbpx
צור קשר!

מידע למשרתי המילואים וזכויותיהם

לסטודנטים ולסטודנטיות המשרתים במילואים

עדכון 3

המכללה מעריכה ומוקירה את מסירותכם ומודעת לתקופה הארוכה בה נקראתם לדגל, להגן על תושבי מדינת ישראל ולהביא להחזרת החטופים לבתיהם. מצורף התקנון המחייב את המכללה בנוגע לכל הסטודנטים והסטודנטיות המשרתים במילואים. בסופו של התקנון, עדכון ייחודי לחרבות ברזל.

בין הלומדים במכללה בני משפחות של חטופים ונרצחים, סטודנטיות וסטודנטים רבים המפונים מביתם, כמו גם שאר תושבי האזור, המתמודדים עם האתגרים הביטחוניים לאורך שנים. סטודנטים המתקשים לחזור לשגרת למידה מוזמנים לפנות לרכזת המילואים לצורך התאמות בכתובת: idit@hemdat.ac.il.

בתפילה לבשורות טובות
ישועות ונחמות

ד"ר עידית חזות דיקנית הסטודנטים ורכזת המילואים

idit@hemdat.ac.il.

 

עדכון 2

השבוע פתחה המכללה את שנת הלימודים. החלטה זו, הקוראת להמשך החיים במערב הנגב, נועדה ליצור עבור תלמידי האזור, גם אם הם מפונים מבתיהם בשלב זה, תקווה לעתיד. ההחלטה לדבוק בחיים ולנסות להשיב לתלמידים מעט משגרת חייהם, מהווה זרוע נוספת במלחמה מול האויב האכזר.

יחד עם זאת, המכללה מעריכה ומוקירה את מסירותכם ומודעת לתקופה הארוכה בה נקראתם לדגל, להגן על תושבי מדינת ישראל ולהביא להחזרת החטופים לבתיהם.

בין הלומדים במכללה בני משפחות של חטופים ונרצחים, סטודנטיות וסטודנטים רבים המפונים מביתם, כמו גם שאר תושבי האזור, המתמודדים עם האתגרים הביטחוניים לאורך שנים. סטודנטים המתקשים לחזור לשגרת למידה מוזמנים לפנות לרכזת לצורך התאמות.  

המכללה מינתה רכז/ת מילואים לשם יישום הזכויות והתאמות מסטודנטים, המשרתים בשירות מילואים.

שם הרכזת במכללה: עידית חזותidit@hemdat.ac.il.

דרכי התקשרות: 08-9937660

מצורף התקנון המחייב את המכללה בנוגע לכל הסטודנטים והסטודנטיות המשרתים במילואים.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)