fbpx
צור קשר!

מינוי נשיא חדש למכללה

עם ההודעה של הנשיא המכהן, פרופ' שאול קרקובר, על רצונו לפרוש מתפקידו לאחר שלוש שנות כהונה מאתגרות, החליטה עמותת המכללה לקבל את המלצת הוועד המנהל להמליץ על מינויו של ד"ר חיים שקד כנשיא המכללה מתוך מטרה להמשיך ולהצעיד את חמדת הדרום לשיאים חדשים החל משנת הלימודים תש"ף הבעל"ט.

ד"ר שקד מונה לפני כשנה ומחצה על ידי פרופ' שאול קרקובר לתפקיד סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, ומאז הוא הצטרף לצוות הנהלת המכללה יחד עם הנשיא וסגנית הנשיא ד"ר צביה בר שלום. אנו מאחלים לו הצלחה במילוי התפקיד החשוב ושמחים להציג בקצרה את סיפור חייו.

"גדלתי ביישוב רמת מגשימים שבדרום רמת הגולן, וחייתי בו כארבעים שנה. הגעתי לרמת מגשימים כבן חמש וחצי, כאשר בעקבות מלחמת יום הכיפורים הורי החליטו לחזק את ההתיישבות בגולן. משבגרתי ונישאתי גרתי בירושלים, אך עד מהרה נפטר אבי וחזרתי עם משפחתי לרמת מגשימים כדי לגור בסמיכות לאימי. לאורך השנים עסקתי בהוראה ובחינוך, ובעיקר מילאתי תפקידי ניהול חינוכי באזור הצפון: ניהלתי בית ספר על-יסודי בבית שאן במשך חמש שנים ולאחר מכן ניהלתי שני בתי ספר יסודיים – שש שנים בחספין שבגולן ושש שנים בטבריה. באוניברסיטת בר אילן כתבתי עבודת דוקטורט בתחום מנהל החינוך. תחומי המחקר העיקריים שלי הם חשיבה מערכתית של מנהלים, מנהיגות הוראתית ומקומם של מנהלים ברפורמות חינוכיות. פרסמתי ספרים ומאמרים בנושאים אלה, ורובם מצוינים באתר האינטרנט שלי (haimshaked.com).

לפני כשלוש שנים התחלתי לעבוד במכללת חמדת הדרום, כשאני עדיין גר בגולן אך שוהה יומיים בשבוע במרכז הארץ. משראיתי שאני מוצא את מקומי במכללה, החלטנו משפחתי ואני להתקרב והעתקנו את מקום מגורינו ליישוב אלעזר שבגוש עציון, שם גרים שלושה מהאחים שלי.

אני מאמין שהמכללה נמצאת בתנופה חיובית משמעותית, שתלך ותתעצם בשנים הבאות, ואשמח להמשיך ולתרום את חלקי בכך".

חזרה למידעון>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)