fbpx
צור קשר!

מלגת הצטיינות מקרן אוקס הוענקה לסטודנטית רוני הונוולד

בטקס שנערך על ידי הקרן ע"ש הרב דוד וגרטה אוקס זכתה רני הונוולד, סטודנטית במסלול הדו-חוגי למקרא ולחינוך מיוחד, במלגת הצטיינות מטעם הקרן לסטודנטים דתיים המכשירים עצמם לתפקידי חינוך והוראה.

בטקס שנערך ב"בית ברט" בירושלים, הוענקו עשר מלגות לעשרה סטודנטים מצטיינים מהמכללות הדתיות השונות. את החסות לטקס נתנו הנהלת עמותת רעות והנהלת הקרן ע"ש הרב דוד וגרטה אוקס. הרב ד"ר דוד אוקס ז"ל היה איש חינוך דגול, רבה האחרון של קהילת לייפציג ולאחר מכן של קהילת "חוג הנוער הדתי – איחוד שיבת ציון" ולימים מנהלו הראשון של בית הספר התיכון הדתי צייטלין בתל אביב. גרטה הייתה ממקימי עמותת "רעות – שירות נשים סוציאלי". בני הזוג אוקס השאירו אחריהם מורשת המבקשת לטפח את הסטודנטים במכללות הדתיות להוראה.

ד"ר אורלי קולודני, דיקנית הסטודנטיות ומרצה למקרא במכללה, המליצה על רני כסטודנטית מצטיינת ואמרה כי "רני בעלת כושר מנהיגות ויכולת ביטוי בכתב ובעל פה, חדורת מוטיבציה, מוכנה להשקיע מזמנה ומעצמה על מנת להעמיק ולהרחיב את ידיעותיה בתחום החינוך. במסגרת ההתנסות המעשית רני מטמיעה עקרונות הוראה באופן מיידי ומקצועי ומלמדת באהבה וממקום של שליחות. היא מגלה את היכולת היצירתית שלה ובאמצעותה היא מצליחה להגיע לכל תלמיד ותלמיד ולהניע כל אחד מהם ללמידה איכותית. רני בעלת מוטיבציה גדולה ללמידה ולמצוינות. אני בהחלט סבורה כי לפנינו צומחת מורה מנהיגה ויוזמת המונעת מכוח ערכים ואידאות. רני היא דוגמה למחנכים מחוללי שינוי שאנחנו מצמיחים במכללה, מנהיגים בעלי יוזמה, יצירתיות ושליחות חינוכית."

רני מודה על הפרס שניתן לה וסיפרה ש"המעמד היה בהחלט מכובד ומרגש ושזו הזדמנות נפלאה עבורי להכיר טובה לסגל המכללה בראש ובראשונה על כך שהם רואים את הרצון והמאמץ בלמידה. זה לא מובן מאליו, וזה ממש מחמם את הלב ומרגש. ישנה תחושה שמלווה אותי מתחילת הלימודים, שאני מרגישה קצת כמו ר' עקיבא, להבדיל, שהתחיל ללמוד בגיל 40. גם אני שותה בצמא כל מידע ולימוד חדש. ב"ה זכיתי, ללמוד ממרצות ומרצים מצוינים ומאוד מקצועיים שנותנים לנו הרבה מעבר לידע. הם נותנים כלים של ממש לעבודה בשטח ולחיים. בימים אלה התחלנו במיזם חדש במקום מגורי (קיבוץ עלומים) שבו ילדי כיתות א'-ו' יוצאים לטבע, יוזמים, יוצרים ולוקחים אחריות קבוצתית ואישית. המסר שלנו אליהם שאין "אי אפשר" אלא "איך אפשר". אני רוצה לקחת את המסר הזה גם אלינו ומקווה שלא נפסיק ליזום וליצור. תודה מיוחדת גם לד"ר קולודני על הליווי וגם על ההשקעה הרבה שלה בהגעה ובהשתתפות בערב החשוב".

פרופ' קרקובר, נשיא המכללה, מברך את רני עם קבלת המלגה המכובדת בברכת יהי רצון שתוסיפי ותעשי חיל לקראת הכשרתך כמורה ומנהיגה חינוכית להנחלת המורשת היהודית בעם ובארץ. נדמה שאין ברכה נאה יותר לך ולכולנו מהברכה "שירבו כמותך בישראל".

בחזרה למידעון >>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)