fbpx
צור קשר!

מסיבת פורים נשית במדרשת מבראשית שבמכללה.

500 נשים ראו את הפרסום והגיעו למסיבה, על אף ששעת ההתחלה הייתה 22:00 ושעת הסיום – 3 לפנות בוקר[!!]. בתוכנית הייתה שיחת עומק מרתקת על משמעות המגילה עם גב' מאיה אוחנה-מורנו, הופעת סטנד-אפ הומוריסטית ומשעשעת עם יוצרת התיאטרון חנה הדסה כהן אלורו [אחיות במה], ולבסוף, התוועדות מרגשת עם רוחמה בן יוסף והרקדה תוססת וסוחפת.

נשים רבות מהאזור הגיעו וכן בנות מדרשת מבראשית שבמכללה, סטודנטיות המכללה ובוגרות רבות. האווירה הייתה מיוחדת במינה, ורבות מן המשתתפות ציינו שזה הפורים השמח ביותר שהיה להן. וביקשו, להמשיך את מסורת מסיבת הפורים הנשית הזו, שהחלה שנה שעברה, כדי לבטא את רגשות השמחה ולצבור אנרגיות חיוביות לפני יום הפורים, שדורש התעסקות רבה וברוכה במשלוחי המנות והכנת סעודת המצווה, סעודת פורים.

נועה כהן בת 23 מגן יבנה שהגיעה למסיבה בחמדת הדרום מספרת: "ממש חיפשתי איפה להיות בפורים.. נוצר מצב כל שנה שהבנים בישיבה שלהם, ומרגיש לי, שלבנות, ולי ספציפית, בד"כ הרבה יותר קשה למצוא את עצמנו בערב פורים. לפעמים אני סתם נשארת בבית. אז השנה היה לי ממש חשוב להיות אפשהו. אני וחברה שלי חיפשנו איפה להיות והגיע אלינו הפרסום מה שיש במדרשת מבראשית בחמדת הדרום והחלטנו להגיע.

הגעתי די בתחילת המסיבה לשיעור של מאיה אוחנה-מורנו. יצא לי בעבר לשמוע אותה כבר פעמיים, ובאמת תמיד היא מחדשת לי משהו ונוגעת בדיוק באיזו שהיא נקודה בלב. אחריה דיברה חנה הדסה כהן-אלורו, שהיא מצחיקה ופשוט כיף להקשיב לה! היא ממש מחברת בין העולם שלנו לחג בצורה הכי אמיתית שיש אז היה ממש טוב.

לאחר מכן תכננתי ללכת כי הרגשתי לא כ"כ טוב וחשבתי שלא יהיה לי כוח לקפוץ ולרקוד, וכשרוחמה בן יוסף התחילה לשיר ולדבר פשוט היא גרמה לי לרצות להישאר. היא מדהימה ונגעה ממש לכל אחת בנשמה ועשתה לנו הרבה שמח ובאמת שהיה ממש מטורף ורקדנו ושמחנו עד 2 בלילה והיה כיף, ושמח, ועשה לי טוב, והרגיש לי פשוט חג הפורים הזה שכולם מדברים עליו…".

אז אתן כבר מוזמנות לשריין מקום למסיבת פורים במכללה בשנה הבאה. והתוכנית? הפתעה…

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)