fbpx
צור קשר!

מסיבת פורים נשית – במדרשת מבראשית

מה עושים בליל פורים לאחר קריאת המגילה? זו שאלה שמסתבר שואלות את עצמן נערות ונשים רבות שמחפשות מקום להתחבר לאור המיוחד והשמח של פורים. פה במכללה נמצאה השנה תשובה מפתיעה ומרעננת לשאלה זו בדמות מסיבת פורים נשית עם היוצרת רוחמה בן יוסף ולהקתה בתוך אוהל ענק ומואר שהוקם במרחב הקמפוס הירוק של המכללה.

250 נשים ראו את הפרסום והגיעו למסיבה על אף ששעת ההתחלה הייתה 23:00 ושעת הסיום – 3 לפנות בוקר (!!). בתכנית הייתה שיחת עומק מרתקת על משמעות המגילה עם גב' מאיה אוחנה-מורנו, הופעת סטנד-אפ הומוריסטית ומשעשעת עם יוצרת התאטרון חנה הדסה כהן אלורו [אחיות במה] ולבסוף התוועדות מרגשת עם רוחמה בן יוסף והרקדה תוססת וסוחפת.

נשים רבות מהאזור הגיעו וכן בנות המדרשה ובוגרות המדרשה. האווירה הייתה מיוחדת במינה, ורבות מן המשתתפות ציינו שזה הפורים השמח ביותר שהיה להן, וביקשו להפוך את מסיבת הפורים הנשית הזו למסורת כדי לבטא את רגשות השמחה ולצבור אנרגיות חיוביות לפני יום הפורים, שדורש התעסקות רבה וברוכה במשלוחי המנות והכנת סעודת המצווה, סעודת פורים.

נועה כהן בת 23 מגן יבנה שהגיעה למסיבה בחמדת הדרום מספרת: "ממש חיפשתי איפה להיות בפורים.. תמיד כזה כל הבנים בישיבה שלהם ומרגיש לי שלבנות ולי ספציפית בדרך כלל הרבה יותר קשה למצוא את עצמי בערב פורים ולפעמים אני סתם נשארת בבית. אז השנה היה לי ממש חשוב להיות איפשהו. אני וחברה שלי חיפשנו איפה להיות והגיע אלינו הפרסום מה שיש במדרשת מבראשית בחמדת הדרום והחלטנו להגיע.

הגעתי די בתחילת המסיבה לשיעור של מאיה אוחנה-מורנו. יצא לי בעבר לשמוע אותה כבר פעמיים, ובאמת תמיד היא מחדשת לי משהו ונוגעת בדיוק באיזו נקודה בלב. אחריה דיברה חנה הדסה כהן אלורו, שהיא מצחיקה ופשוט כיף להקשיב לה! היא ממש מחברת בין העולם שלנו לחג בצורה הכי אמיתית שיש אז היה ממש טוב.

לאחר מכן תכננתי ללכת כי הרגשתי לא כ"כ טוב וחשבתי שלא יהיה לי כוח לקפוץ ולרקוד, וכשרוחמה בן יוסף התחילה לשיר ולדבר פשוט היא גרמה לי לרצות להישאר. היא מדהימה ונגעה ממש לכל אחת בנשמה ועשתה לנו הרבה שמח ובאמת שהיה ממש מטורף ורקדנו ושמחנו עד 2 בלילה והיה כיף, ושמח, ועשה לי טוב, והרגיש לי פשוט חג הפורים הזה שכולם מדברים עליו…".

אז אתן כבר מוזמנות לשריין מקום באוהל המסיבה בפורים של שנה הבאה. והתכנית? הפתעה…

 

בחזרה למידעון >>

 

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)