fbpx
צור קשר!

מסיבת פרידה מרגשת מנשיא המכללה

מכירים טובה. הנשיא היוצא, פרופ' שאול קרקובר, מסיים שלוש שנות עשייה מבורכת בתפקידו כנשיא מכללת חמדת הדרום ופורש בשיא. פרופ' קרקובר משאיר אחריו מכללה אקדמית פורחת שנמצאת ללא ספק בסימן עלייה וצמיחה דרמטית. הסגל המנהלי והאקדמי מכיר, מוקיר ומעריך את האיש ופועלו והביע זאת במהלך מסיבת פרידה מרגשת, שמסכמת פרק חשוב ומוצלח במיוחד בתולדות המכללה. 

בשבוע שעבר נערך טקס פרידה מרגש מנשיא המכללה פרופ' שאול קרקובר. הנהלת המכללה וצוות העובדים הודו לנשיא הפורש על שלוש שנים מלאות של עשייה ותרומה רבה ומגוונת למכללה.

את הטקס הנחה מנכ"ל המכללה קובי ויצמן והשתתפו בו בין היתר הרב יצחק לוי, יו"ר הועד המנהל של המכללה, ד"ר חיים שקד, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, ד"ר צביה בר שלום, סגנית הנשיא וראשת ביה"ס לתואר ראשון במכללה, וכן ראשי החוגים והסגל המנהלי. במהלך האירוע הוענקו לנשיא מתנות סמליות מצוות העובדים והוקרנו סרטונים על פועלו.

מדברי מנכ"ל המכללה קובי ויצמן: "זכינו בך שאול, השקעת עמל רב מסביב לשעון כדי שהמכללה תגשים את ייעודה והובלת אותה לשיאים ולגבהים חדשים. אנו מעריכים את פועלך ותרומתך ורוצים לומר לך תודה ענקית על העשייה הזו שמצמיחה את המכללה מדי יום".

מדברי רב המכללה, הרב שמעון אמור: "למדתי משאול מהי אצילות ומהי עדינות ואסרטיביות. תודה רבה על הזכות להיפגש אתך. התמודדת מול המון דברים ויכולת להם. המון הצלחה".

מדברי הרב יצחק לוי, יו"ר הוועד המנהל: "פרופ' קרקובר השקיע הרבה במכללה ואנו מודים לו על כל המאמץ והעשייה. אני רוצה לומר לכם שיש בשאול מידת הנהגה ורגישות – כשצריך להצעיד דברים קדימה ומצד שני גם מידת ענווה". עוד הוסיף הרב: "למדנו ממך הרבה שאול. ואני מקווה שכמו שנעמת לנו ככה אנחנו נעמנו לך ובעזרת ה' נמשיך להיות בקשר וללמוד מדברי החכמה שלך, שתהיה לנו תועלת מהניסיון, החכמה והידע שצברת. המון הצלחה".

מדברי ד"ר חיים שקד, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, שנבחר לכהן כנשיא הבא: "זהו רגע של סיכום, וזה הרגע לומר את כל ההערכה הרבה שיש לנו לפרופ' קרקובר. במהלך השנה אנחנו עובדים וישנם אפילו חילוקי דעות, כך שלא יוצא לנו תמיד לומר עד כמה אנו מעריכים זה את זה. והרגע הזה הוא רגע מיוחד שכולנו – כל העובדים מכל המחלקות – רוצים לומר לך, שאנו מלאי הערכה גם לפועלך, אבל גם לתכונות המיוחדות ולמידות שלך.

דבר נוסף, זהו רגע של סיום אבל גם פתיחת פרק חדש מבחינתו של פרופ' קרקובר. כשפורשים מהעבודה מסתיים פרק אחד ונפתחות דלתות חדשות. אז אני מאחל לך, שבפרק החדש שאתה נכנס אליו, תמצא הרבה ברכה והצלחה".

מדברי פרופ' שאול קרקובר, הנשיא היוצא: "שאלו אותי מה עושה נשיא? נשיא במידה רבה יוצר קואורדינציה בין כל המחלקות כאשר כל הדברים משתלבים ועובדים יחד כדי להגיע להגשמה ועשייה. המטרה היא להביא לכך שהמכללה תהיה מכללה טובה וידועה שעיני כול נשואות אליה. המטרה היא להכשיר מורים ומורות בישראל וכדי לעשות זאת נכון צריך שיתוף פעולה מלא בין כל חלקי המערכת. אני מודה לכם על הכול ומאחל לכם ולמכללה שתמשיכו להתקדם ולעלות מעלה מעלה".

לחזרה למידעון>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)