fbpx
צור קשר!

מסיימים שנת לימודים בתוכנית "ניהול וארגון מערכות חינוך"

השבוע הסתיימה שנת הלימודים של התואר השני. התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך קיימה יום עיון במסגרתו נהנו המשתתפים מהרצאת אורח של פרופ' חן שכטר, ראש מכון מופ"ת, שהרצא על מחקר שביצע יחד עם עמיתים נוספים בנושא מנהלים תחת קורונה. ההרצאה הייתה מעניינת מאוד והובילה לשאלות בקרב המשתתפים.
לאחר ההרצאה, נערכה פרידה מד"ר זהר טל אשר הקים את התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך של האקדמית חמדת לפני 11 שנים, ועמד בראשה עד היום. ד"ר טל קידם רבות את התכנית והשקיע בה את כל מאודו במסירות ובמקצועיות. הוא קבע את התכנים והסטנדרטים, גיבש את הסגל, והביא את התכנית לצמיחה בכמות ובאיכות. ד"ר טל הינו דמות מופת של מנהיגות חינוכית-אקדמית הנעשית במקצועיות ובתבונה מתוך מחויבות עמוקה ונעם הליכות. אנו באקדמית חמדת, מודים לו מכל הלב ומאחלים לו הצלחה והמשך עשייה עוד שנים רבות.
במעמד זה, נפרדנו מעוד שני מרצים מקצועיים ומסורים בתוכנית – ד"ר רוני ריינגולד ופרופ' יעל פישר.
 
 בחלק השני של יום העיון התקיימו שלושה מושבים שונים:
מושב ראשון היה הרצאות קצרות להצגת מחקרי סגל התוכנית. חלק מהמרצים היו ד"ר דניאל ניקריטין שהרצא על ההתמודדות עם נוער נושר, ד“ר רוני ריינגולד שהרצא על תובנות מרפלקציות סטודנטים בהכשרת מורים קונסטרוקטיביסטית, פרופ' חיים שקד הרצא על מנהיגות פדגוגית בתקופת הקורונה, ד"ר אורי קצין הרצאתה על תפיסות מנהלים את תפקידם בתחום התנהגות ומשמעת תלמידים ועוד..
מושב שני היה שולחנות עגולים בהנחיית סטודנטיות מהתוכנית שהציגו וערכו דיון על פרויקטים תוצרי סמינר יזמות חברתית חינוכית. הדי אסולין והדס חייט הציגו פרויקט בנושא אורח חיים בריא בביה"ס, איריס חזות הציגה פרויקט בנושא חינוך תלמידים לרב תרבותיות, הילה חמו וסימונה רפאלי הוראה מתקנת בביה“ס במחיר מסובסד ועוד.
מושב שלישי היה משחקי סימולציה מקבילים שהנחו מרצים שונים מסגל המכללה והציגו לסטודנטים דילמות וסיטואציות בנושאים שונים – על יחסים בין הורים למנהלי, על מצבי חוסן ניהולי וכו.
המשובים על יום העיון היו חיובים  ואין ספק שלאחריו יגיעו נוספים, מעניינים, אקטואלים ומחכימים.

כנס ניהול וארגון מערכות חינוך תשפ"ב

Image 32 of 32

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)