fbpx
צור קשר!

מפגש בחממות: הקניה וטיפוח של למידה רגשית- חברתית

כ"ו בשבט תשפ"א, 8.2.21 

מפגש בחממות למורים חדשים – מעטפת תמיכה רחבה למורים בראשית דרכם

במסגרת שיתופי הפעולה של החממות למורים חדשים, מתמחים וחונכים עם הרשויות, התקיים החודש מפגש בחממת שדרות בהשתתפות נשיא המכללה, פרופ' חיים שקד, ומנהל אגף החינוך בשדרות, מר גיל חדש. במפגש הציג גיל חדש את החזון החינוכי-עירוני של העיר שדרות- מיומנויות למידה חברתיות ריגשיות (SEL).

אורלי אוחיון, רכזת החממות, סיפרה כי השותפים בחממה נהנו מהרצאה מרתקת על נושא חשוב זה. אוחיון הסבירה כי "הקניה וטיפוח של למידה רגשית- חברתית היא מהלך נרחב ויסודי במשרד החינוך, מתוך תפיסה שישנה חשיבות רבה לתת למורים כלים המטפחים למידה רגשית חברתית. למידה זו יוצרת תשתית של פניות ורצון ללמידה, ותורמת לחוסן של התלמיד". בסופו של המפגש התקיים שיח פתוח של המורות השותפות בחממה עם גיל חדש, ובו הן הציגו שאלות הקשורות ליישום החזון העירוני במוסדות החינוך.

לפי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, עולה שיצירת מעטפת תמיכה רחבה למורים בראשית דרכם, ויצירת רצף מתמשך בין המוסד האקדמי ובין בתי הספר והגנים, תורמת לעיצוב זהותם המקצועית של המורים. כמו כן, לקידום קליטתם ותחושת מסוגלותם במערכת החינוכית, ולמימוש יעדי מערכת החינוך העירונית בגיוס הון אנושי איכותי. המפגשים בחממות מחזקים את תחושת השייכות של המורים החדשים ואת הקשר בין המורים והעירייה. בחודשים הקרובים צפויים מפגשים דומים בכל החממות של המכללה.

מפגש חממות מקוון בזום

לחצו כאן – למידע נוסף על היחידה לכניסה להוראה

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)