fbpx
צור קשר!

מתכוננים לאתגרי האקדמיה

המכללה האקדמית לחינוך חמדת בשדות נגב עם הקהילה – מכינה את הדור הצעיר לאתגרי האקדמיה. נשיא המכללה הפרופסור שקד: "ניתן לשנות סדרי חשיבה מוטמעים, על מנת שכל תלמידה ותלמיד יכירו ביכולתם לרכוש השכלה גבוהה בעתיד ".

סטודנטיות לחינוך מהמכללה האקדמית חמדת הלומדות ב-"תוכנית מצוינות רג"ב" אירחו השבוע את תלמידי כיתות ה'-ו' מבית ספר חמ"ד תורני נועם אורות בנתיבות. התלמידים התרשמו מהספרייה המגוונת וממרכז החדשנות וקיבלו הסברים על תוכניות הלימודים המיוחדות לחמדת ובראשן תכנית החוסן.
נשיא המכללה פרופסור חיים שקד מדגיש כי "נדרשים נשות ואנשי חינוך לקשר את התכנים הנלמדים למסרים של חוסן אישי וחברתי. אנו מצפים מהעוסקים והעוסקות בחינוך להשתמש בדרכי הוראה שיש בהם העצמת תלמידות ותלמידים והחוסן שלהם"
המכללה האקדמית חמדת פועלת בנוסף להכשרת הדור הבא של מחנכים ומחנכות גם לחיזוק קשרי המכללה עם הקהילה באירוח תלמידים מבתי ספר ביישובי הדרום ובנות אולפנה בשנתן האחרונה לפעילות חינוכית חווייתית ולהכרת עולם האקדמיה מקרוב.  
"אנו ממשיכים ללא הפסקה את פעילות קשרי אקדמיה – קהילה בכדי לתרום ולמנף את עשייתנו הקהילתית " , סיכם את ביקור התלמידים מנתיבות ד"ר שי מאמו יועץ פדגוגי וראש תחום התנסות בהוראה באקדמית חמדת.
המכללה מפעילה לאורך השנים את תוכנית קשרי רָשות מקומית ומכללה במסגרתה נוצרו שותפויות מיוחדות עם כלל המסגרות החינוכיות הפועלות בשדות נגב וסביבתה.
"לאורך השנים אנחנו פותחים את שערי המכללה ומתקניה בפני מורים למדעים בבתי ספר באזור הדרום שבאים עם תלמידים ותלמידות למעבדות", מסביר פרופ' שקד,  "במסגרת הסטאז' חונכים הסטודנטיות והסטודנטים תלמידים ותלמידות בעבודות חקר שונות, וכך מסייעת המכללה בקישור סביבת הלמידה האקדמית לפריפריה".
פרופסור שקד מוסיף כי  "במסגרת הפעילות עם התלמידות והתלמידים הצעירים ניכר שלרבים מהם תחום החינוך האקדמי אינו חלק מעולם המושגים החברתי המוכר להם, ובביקור במכללה ניתן לשנות סדרי חשיבה מוטמעים, על מנת שכל תלמיד ותלמיד יכירו ביכולתם לרכוש השכלה גבוהה בעתיד".
המכללה האקדמית חמדת מציעה מסלולים ייחודיים ללומדות וללומדים בחטיבות הביניים ובתיכונים שבחלקם אף צוברים  לזכותם נקודות זכות אקדמיות שיהיו לעזר בבחירת המשך דרכם בתום תקופת לימודי החובה.
כך מחזק הדור הצעיר את החוסן הנפשי והאישי הנדרש להתמודדות עם דרישות הלמידה האקדמית.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)