fbpx
צור קשר!

נציגות בכנ"ס מצוינות ארצי

"יחד זה חוסן” – ”Togetherness is resilience”

בכנס השנתי של תכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה), שהתקיים במהלך חודש זה, הציגו סטודנטיות שלנו בתכנית רג"ב משנה ב', את המיזם המשותף של בנות תכנית רג"ב שלנו עם תלמידי כיתות ה' בבית הספר הקהילתי AHS – Associated Hebrew Schools בטורונטו קנדה. התכנית הייחודית זכתה לשבחים רבים מצד משתתפי הכנס.

שיתוף פעולה פורה ויוצא דופן התחיל השנה של הסטודנטיות במסלול המצוינות – רג"ב (ראש גדול בהוראה) עם בית הספר היהודי הקהילתי AHS (Associated Hebrew Schools) אשר שוכן בטורונטו שבקנדה. רכז התוכנית ד”ר שי מאמו מוביל את הפעילות ובקשר עם הנהלת בית הספר. אחת לשבוע בשעות אחה"צ בשעון ישראל ובשעות הבוקר בשעון קנדה נפגשות כל צמד סטודנטיות עם קבוצות של תלמידים מכיתות ה’ בזום. המיזם מושתת על האמונה כי המטרות, השאיפות וההשקפות שלנו כאנשי חינוך, דומות עד מאוד, ועל התפישה כי יחד הוא חוסן. 

צילום מסך זום לקראת יום השואה עם תלמידים בטורונטוהודיה שפר – סטודנטית בתוכנית רג"ב שנה א' מספרת: "אנו נפגשות עם קבוצה של חמישה תלמידים מקסימים בכל שבוע בימי רביעי. הפעילות כוללת מפגשי למידה בנושאים מגוונים   במעגל השנה. במהלך המפגשים גילינו התעניינות רבה בקרב התלמידים בנוגע למתרחש בארץ,  החל מההבדלים בין מזג האוויר בקנדה לזה שבישראל ועד לשיח על המכנה המשותף אשר בו כולנו נושאים כתוצאה מהשפעות הקורונה. כמו כל תהליך חינוכי אשר נרקם לו אט אט עם הזמן, הרצון שלנו להתחבר גבר על מכשול המרחק, והקשר האישי והחוויה הלימודית רק הלכו והתעצמו! היוזמה המבורכת העניקה לנו את הזכות ליצור חיבורים חוצי גבולות ואפשרה לנו, המורות של העתיד, לחוות הוראה מתרבות קצת שונה”.

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)