fbpx
צור קשר!

עבודה מעשית ייחודית בתכנית המצוינים רג"ב

בתכנית המצוינים 2

עם סיום סמסטר ב' במכללה התקיים מפגש מסכם של הסטודנטיות בתוכנית המצוינים רג"ב- ראש גדול בהוראה. במפגש הציגו הסטודנטיות בהרצאות קצרות את סיכומי המחקרים שערכו בשבוע עבודה מעשית בביה"ס הניסויי ממ"ד יד-שבתי באשדוד.
הסטודנטיות בתכנית המצוינים ליוו ולמדו על ביה"ס לא בפעם הראשונה. ביה"ס פועל זו השנה השלישית במסגרת אגף מו"פ ניסויים ויזמות כאשר הניסוי ממוקד סביב לימוד ותרגול
תיפקודים ניהוליים אצל התלמידים. חלק מהלמידה בביה"ס כללה השתתפות בדיונים וחשיבה עם צוות מוביל ניסוי בנוכחות אנשי מקצוע, היכרות עם בעלי תפקידים, סדנאות ולמידה פעילה.

בתכנית המצוינים 1

כאמור, בסיום הסמסטר הוצגו הנתונים בפני הקבוצה במצגות המרכזות את עבודתן. במפגש נכחה ד"ר צביה בר-שלום – סגנית נשיא המכללה, ששמעה על הלמידה המשמעותית של הסטודנטיות בתוכנית המצוינים רג"ב.

במהלך שבוע עבודה המעשית הסטודנטיות של תכנית מצוינים חולקו לשלוש קבוצות כאשר כל קבוצה העריכה תחום אחר במסגרת הניסוי של ביה"ס. הסטודנטיות למדו על כלי הערכה בשלושה מעגלים: שאלון, ראיון ומיקוד בקבוצה וכל קבוצה הכינה תוצר עם נתונים לצוות ביה"ס.

תכנית המצוינים

התכנית למצוינות רג"ב, או בשמה המלא 'ראש גדול להוראה' היא תכנית ייחודית לקראת הכשרה להוראה ולתעודת B.Ed. מטרתה של התכנית היא להעלות את רמת המורים בבית הספר הממלכתי דתי ובמסגרות החינוך השונות. דגש מרכזי בתכנית זו הנו שילוב ייחודי בין הכשרה להוראה במקצועות הקודש (תנ”ך ותושב”ע), ובין הכשרה להוראה במקצועות חול ובראשם הוראת המדעים והמתמטיקה. שילוב זה נועד לבסס את מעמדו של המורה בבית הספר כבעל פרופסיה מוביל בתחומו.
סטודנטית בעלת ציון התאמה (שכלול בגרות + פסיכומטרי) מעל 630 מוזמנת להצטרף לתוכנית. לפרטים נוספים לחצו כאן

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)