fbpx
צור קשר!

הישג משמעותי למכללה עם "עמיתי אקדמיה"

הישג משמעותי למכללה:

במסגרת אקדמיה עיר ואקדמיה מועצה, המכללה מרחיבה את שיתוף הפעולה עם שלושה בתי ספר!

תאריך: י"ז כסלו תשפ"א-3 בדצמבר 2020

הישג משמח ומשמעותי למכללת חמדת הדרום, המכללה היחידה שזכתה בהכרה לשלושה בתי ספר "עמיתי אקדמיה" (מורשי התנסות), על ידי משרד החינוך. בשבוע שעבר התקבלו לתוכנית "בתי ספר עמיתי אקדמיה": בית הספר חב"ד בנתיבות, ובית הספר תושייה-כפר מימון במועצה אזורית שדות נגב. ביום רביעי (ט"ז כסלו -2 בדצמבר), התקבלה הבשורה המשמחת על בית הספר השלישי שנוסף לזכייה: חטיבת הביניים "דרכא המר" בנתיבות.

השבוע נפגשו מובילי התכנית "עמיתי אקדמיה", ד"ר שי מאמו וד"ר דניאל ניקריטין, עם צוותי הניהול שזכו בקול הקורא של 'בתי ספר מורשי אקדמיה' – עמיתי אקדמיה. כל הצדדים התרגשו מההכרה ומהעשייה של המכללה עד כה, והחלו בגיבוש יעדים לשנת הלימודים הנוכחית.

מעבר ליעדים השונים בכל אחד מבתי הספר, הוסכם כי הפדגוגיה שייפתחו תהיה מתואמת עם צרכי בתי הספר, וברוח פדגוגיה של חוסן שמפתחת המכללה. מטרה נוספת היא לאגד אל התהליך כמה שיותר מורים ותהליכים מתוך בית הספר. ובמקביל, לחבר סטודנטיות לעשייה ומעורבות בתחומים נרחבים ככל הניתן בעשייה הבית ספרית. זאת, לצד גיבוש סט בהיר ויישומי של מיומנויות ליבה (core practices).

בתי ספר "עמיתי אקדמיה" הם מוסדות חינוך המקיימים קשרים משמעותיים עם המכללה. מדובר בהשתייכות לקבוצה של כ-20 בתי ספר בארץ שזכו על פי המלצת המכללה להוות מודל להכשרה. שיתוף הפעולה של המכללה איתם מזמן עשייה, המשלבת את הסטודנטיות באופן בו הן לומדות ומתנסות יחד עם צוות ההוראה. המודל מהווה תשתית למודל הכשרה מיטבי. יוזמי ומובלי ההתקשרות עם בתי הספר: ד"ר שי מאמו וד"ר דניאל ניקריטין.

במכתב אישור הזכייה בירכו את הזוכים ד"ר לילי רוסו, מנהלת אגף הכשרה אקדמית קשרי מל"ג ות"ת, והגב' דסי בארי, מנהלת אגף הכשרה אקדמית קשרי מל"ג ות"ת מנהלת אגף א' חינוך חט"ב וחט"ע. במכתב הוסיפו כי "בתי הספר עמיתי אקדמיה הם כח החלוץ בקידום ההתנסות הקלינית ברוח המתווה החדש".

 

 

 

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)