fbpx
צור קשר!

עם הפנים לקהילה בעת משבר הקורונה

בתקופה זו הפעילות של המכללה בערוצים האינטרנטיים רחבה מאוד, מתוך ניסיון לתת מענה למגוון בעלי עניין.

פרופ' זהבית גרוס, יו"ר המועצה האקדמית של המכללה, כתבה דבר תורה ששזר יחד את האתגרים של התקופה הנוכחית עם הערכים של חג הפסח. בסיום דבריה כתבה: "בואו נחליט שאנחנו בוחרות למרות המצב לחגוג את חג הפסח ולהפוך אותו לחג של שמחה ותקווה… בואו נייצר ביחד חירות, חוסן, תקווה ושמחה ונראה לעולם ולעצמינו שעם ישראל חי!" דבריה פורסמו באתר האינטרנט של המכללה ובדף הפייסבוק.

בדף הפייסבוק של המכללה מתפרסמת סדרה של סרטונים, שנקראים "60 שניות על חוסן בקורונה". במסגרת סדרה זו מרצות, מדריכות פדגוגיות וסטודנטיות מציעות בסרטונים קצרים דרכים להתמודדות, חוסן, וחשיבה חיובית. בנוסף, ד"ר אבישג אדרי, מרצה במכללה החוקרת את החינוך הביתי, צילמה סדרת סרטונים של הדרכה לכל ההורים שעברו לפתע ללא כל הכנה לחינוך ביתי.

ביוזמתם של ד"ר דני ניקריטין, ראש החוג לחינוך, ושי מאמו, רכז התנסות בהוראה, הציעה המכללה סדרת הרצאות מקוונות להורים. הסדרה שודרה בשבוע שלפני חג הפסח בעזרת תכנת זום, והיו לה מאזינים רבים. במסגרת הסדרה התקיימו הרצאות של, בנושאים ''חינוך ביתי – האם באמת אפשר ללמוד בבית?'', ''קוראים יחד ולחוד – שימוש בספרים ככלי להתפתחות", ובנושא " זוגיות, הורות וחירות –איך שומרים עליהם בעידן הקורונה?''.

בנוסף, תחת הכותרת של פדגוגיה של חוסן, הפיקה המכללה ערכת משחקי משפחה לימי הקורונה.

תודה לשי מאמו וד"ר דני ניקריטין, מוזמנים לשתף!

להורדת ערכת משחקי משפחה לימי הקורונה, בהפקת ד"ר דניאל ניקריטין ומר שי מאמו >>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)